Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av silent_angel
Jag har fått för mig att en OL är det rätta att ha om man syr kläder. Jag syr nästan uteslutande barnkläder och blir aldrig riktigt nöjd med stretchsömmen som finns på symaskinen.
Men VARFÖR är OL:en bättre? :whut: :hmm:
Användarens profilbild
Av Anna
För att det är lätt och blir snyggt. Man behöver inte klippa så noga heller, om man bara markerat var man skall sy. Och så är det ju kul att sömmarna alltid blir så snygga. Och bäst av allt, man behöver aldrig sy ZZ i kanten för att det inte skall repa sig.
Av petwol
Roligare, enklare och blir näst intill ALLTID perfekt resultat :D inga sömmar som drar sig, klipper snyggt och det ser proffsigt ut helt enkelt :vågen:
Användarens profilbild
Av glis
Det viktigaste av det ni skriver tycker jag är just att en OL matar ikapp liksom, när jag sydde på vanlig maskin hade jag jättesvårt att inte dra för mycket så det blev konstiga töjningar i sömmarna. Det slipper man med OL!
Av Marine78
Det går enormt mycket fortare än med olika strechsömmar på en vanlig maskin och blir dessutom mycket, mycket snyggare och hållbarare. Dessutom går sömmen lättare att repa OM det skulle bli fel (men då får inte overlocken ha kapat tyget för mkt ;-)). Skulle inte vilja vara utan min overlock kort och gott!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?