Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min 5-åring har vuxit ur sin kanindräkt och nu måste vi komma på nåt nytt. Det ska vara något som är hyfsat lätt att göra. Kan sy måttligt, men inget med dragkedjor eller annat komplicerat. Hon använder den på var eller varandat kalas, så gärna nåt annorlunda. Prinsess-utstyrslar går bort... Funderar på att fixa piratkläder, men ni kanske har andra bra förslag? :)
Perovskaija skrev:Tänkte föreslå kattkostym, men det är kanske för likt? Mina barn har katthuvor som var jätteenkla att sy + en svans. Huvan räckte flera år i storlek, och så har vi då och då skaffat nya svarta långkalsingar+tröjor bara.
Men det kanske inte är så dumt! :) Hon gillar att bli ansiktsmålad också. Har du nån bild? Har du bara satt öron på en svart mössa? Och hur gjorde du svansen?
mian2 skrev:
Perovskaija skrev:Tänkte föreslå kattkostym, men det är kanske för likt? Mina barn har katthuvor som var jätteenkla att sy + en svans. Huvan räckte flera år i storlek, och så har vi då och då skaffat nya svarta långkalsingar+tröjor bara.
Men det kanske inte är så dumt! :) Hon gillar att bli ansiktsmålad också. Har du nån bild? Har du bara satt öron på en svart mössa? Och hur gjorde du svansen?
Ska se om jag kan fixa en bild sen. Den är som en väpnarhuva. Svansen är en lång kilformad tygbit som man bara syr ihop med en lång söm, vänder ut och in och stoppar. Sen sydde jag fast ett svart band att knyta runt magen. Mönstret finns i en bok som heter Sy barnens utklädningskläder.
Stuvbitar av olika slags pälsar brukar inte vara så dyrt och man kan göra alla möjliga djur. Har gjort björn, får, lejon och ja, om detta är hund eller varg har vi inte riktigt bestämt
BildBild
Har även gjort andra djur som ett bi som bestod av en tanktop av svart/gul randig velour med svart velour som gadd och vingar och en huva/rånarluva i samma randiga velour.
En drake i krossad velour har det också blivit.
Bild
ernamalin skrev:Stuvbitar av olika slags pälsar brukar inte vara så dyrt och man kan göra alla möjliga djur. Har gjort björn, får, lejon och ja, om detta är hund eller varg har vi inte riktigt bestämt
BildBild
Har även gjort andra djur som ett bi som bestod av en tanktop av svart/gul randig velour med svart velour som gadd och vingar och en huva/rånarluva i samma randiga velour.
En drake i krossad velour har det också blivit.
Bild
:urule:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?