Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
L vill vara blå gorilla i Luciatåget. Ja vet knapt hur man trär en maskin, ännu mindre hur man gör mönster och får ihop något som går att ha på sig. Finn det någon som kan hjälpa mig?
Av Smultronbarn
Nog för att jag syr ibland, men blå gorilla verkar knepigt... :hmm:

Kan du kanske ta blåa lånkalsonger/tights och en blå långärmad t-shirt och klistra på en "apmage" i vitt filttyg? Så är det bara en huva som behövs. Eller räcker det att fästa blå/vita apöron på ett diadem? :tumup:
Användarens profilbild
Av Asia
Smultronbarn skrev:Nog för att jag syr ibland, men blå gorilla verkar knepigt... :hmm:

Kan du kanske ta blåa lånkalsonger/tights och en blå långärmad t-shirt och klistra på en "apmage" i vitt filttyg? Så är det bara en huva som behövs. Eller räcker det att fästa blå/vita apöron på ett diadem? :tumup:
smart! :D :app:
Av Smultronbarn
Asia skrev:
Smultronbarn skrev:Nog för att jag syr ibland, men blå gorilla verkar knepigt... :hmm:

smart! :D :app:
:tackar: 8)
Av Ponyo
V ville vara tiger på dagisuppträdenadet i våras. Så jag köpte tigertyg (pälsimitation) på ohlssons tyger, klippte sönder ett par trasiga mjukisbykor (som passade) ritade av, sydde ihop.
För överdelen ridate jag av en väst, och satte ärmar på. Egentligen inte speciellt svårt.

Cool tjej som vill vara just blå gorilla.
Användarens profilbild
Av Asia
Ponyo skrev:V ville vara tiger på dagisuppträdenadet i våras. Så jag köpte tigertyg (pälsimitation) på ohlssons tyger, klippte sönder ett par trasiga mjukisbykor (som passade) ritade av, sydde ihop.
För överdelen ridate jag av en väst, och satte ärmar på. Egentligen inte speciellt svårt.

Cool tjej som vill vara just blå gorilla.
dedär låter avancerat :lol:
Användarens profilbild
Av solkatten
Asia skrev:L vill vara blå gorilla i Luciatåget.
Härligt! På E’s förskola fick vi hem olika förslag på vad man ”fick” vara för att undvika just typ blå gorillor... varför liksom? Hoppas dräkten blir bra. :D
Av Smultronbarn
solkatten skrev:
Asia skrev:L vill vara blå gorilla i Luciatåget.
Härligt! På E’s förskola fick vi hem olika förslag på vad man ”fick” vara för att undvika just typ blå gorillor... varför liksom? Hoppas dräkten blir bra. :D
Jag tycker som du. :D Ta tillvara på barnens härliga kreativitet och låt de vara Bamselucior eller hundstjärngossar eller blå gorillor. :vågen:

Hos oss är det bara tomte-dräkt som gäller (typ tomtepjamas), och ja han har valt själv. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?