Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
Tack för alla era svar angående Sturebrorsans velourbrallor :tumsup:. Brunt vann, inte helt otippat, överlägset ;-) Dessvärre fanns det inget brunt muddtyg i tygaffären, så det fick bli orange. Sydde även ett par röda velourbyxor med blåa muddar. Har köpt på mig mer velour, så här ska sys en massa brallor :D . Sydde även ett par jättesöta mössor (en till Svea och en till Sture) i samma tyg som en av mina ringsjalar och ikväll sydde jag även den där skötväskan som jag har tänkt göra så länge. Däremot blev hjälmmössan som jag stickade på tok för stor. Jag använde ett tjockare garn och lite tjockare stickor, vilket resulterade i en gigantisk mössa :roll:. Ja ja, det är bara att ta nya tag...

Bild Bild
Bild Bild

Nehej mina vänner, symaskinen kallar ;-)

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Du genikvinna, har du mönster på skötväskan? Precis en sån bara måste min liggvagn ha!

Och byxorna blev som godisar :loving:
Användarens profilbild
Av Eld77
Vad pysslig du är! Hur får du tid? Jag är jätteimpad. :) Och var hittar du alla dessa fantastiska tyger?
Användarens profilbild
Av diddeldi
men gud så fint! :love:

har du nåt mönster till den där mössan? jag har lite sjaltyg över efter kapning som kanske vill bli mössa :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Människa vad du verkar ha obegränsat med tid :shock:

Gillade byxorna skarpt jag. Syr du på vanlig maskin eller 'fuskar' du med overlock?

Kan du skicka hit lite tid o inspiration tack!
Användarens profilbild
Av Kotten
Guuud, jag som inte ens har börjat sticka på den där halsduken än! Imorgon ska jag köpa garn och sen ska jag ta tag i syandet också. :roll:

Du är så duktig buscilla! :shock:
Användarens profilbild
Av Linnea
shit pomfritt :shock:

har du några såna byxor i strl 86 så får du nästan vad du vill för dem :mums:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Himla fina saker du gjort! :D Fantastiskt snygga tyger dessutom :love: .

Blir riktigt inspirerad, synd bara att min symaskin är trasig :( Nej, nu är det dags att lämna in den på reparation :) så man får sy igen 8)
Användarens profilbild
Av Anna
Vi vill ha live bilder på byxorna!!! och kankse en hint om hur man syr dem, helst mönster förståss.
Användarens profilbild
Av Nova
Jättefräsiga grejor!!! :D
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Wow, de där brallorna var hur snygga som helst!!!!! :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?