Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
Jag funderar på att sy en onepiece i teddytyg. De kostar för mkt att köpa! (2500! :whut: )
Men så började jag fundera på hur tyget är på baksidan.. är det "otäckt" så att man kanske måste fodra den??
För iså fall drar materialkostnaden iväg en bit.. :roll:
Användarens profilbild
Av sus
Vi har en kaninkostym i teddytyg (köpt på Buttricks) den är slät men hård på insidan, känns inte alls skön. När barnen gått på maskerad i den har jag försökt sätta på dom stumpbyxor och tröja under för att det ska bli skönare, men det händer att dom drar på den och leker hemma med bara underkläder på sig. Så det är väl lite en fråga om hur kännslig man är.
Användarens profilbild
Av little_me
Ajdå! Då måste man nog fodra en onepiece! :?
Vad för tyg som är skönt, mjukt kan man ha att fodra med? Nån som har förslag på något som inte är alltför dyrt.. annars går nog onepiece planen i stöpet! :roll:
Användarens profilbild
Av Scilla
Men är det till dig själv eller till sonen? Till barn finns det ju betydligt billigare än så att köpa, men till vuxna har jag ingen koll :wink:

Annars kan man väl fodra med tunn trikå, men det känns som att den blir rätt varm med först trikåtyg och sedan teddy på det...
Användarens profilbild
Av solkatten
Håller nog med Scilla, om jag skulle fodra den skulle det vara med tunn trikå, den kostar ju inte såååå mycket/m heller. Hur varm den blir vet jag dock inte. Är teddytyg väldigt varmt alltså?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?