Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dolvis
Nån som har ett tips till en syokunnig hur man kan laga trasiga jeansknän på ett sätt som gärna ser lite snyggt ut, inte bara lappat liksom.
Hade det varit mina hade jag nog försökt förverkliga idén med en längre lapp över hela knät i hela byxbensbredden eller sytt en lapp på insidan och broderat nåt på utsidan, men nu är det mannens och han är lite känslig för om det ser otufft ut. :roll:
Jeansen ger väldigt snygg utsikt i min vardagsmiljö förutom själva hålen på knäna, så jag lagar dem gärna åt honom om jag kommer på något bra sätt. 8)
Användarens profilbild
Av dolvis
Nolina skrev:Hurdant är de slitna? för det går att sätta lapp på insidan och sen sy raksöm väldigt tätt, fram och tillbaka, det blir väldigt snyggt, lagade min mans shorts så, tyvärr höll de ju på att falla sönder fullständigt så det blev ju typ 15 st sådana lagningar och sen gick detinte så lång tid innan tyget mellan lagnigarna gick sönder.
Tyvärr är det lite större hål än bara en reva, men det kanske kan funka ändå. Får vrida och vända och fundera lite. Tack för tipset!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Om det är ok med lite halvruffigt så gillar jag denna lösning, vilket väl är samma som Nolinas fast med lappen utanpå? http://trollmammacina.blogspot.com/2011 ... ppade.html

(annars har jag ju en förkärlek för att sy på massor med lappar, gärna dekorerade men det blir nog mer hippie än tufft... :roll: )
Användarens profilbild
Av dolvis
CrazyMagpie skrev:Om det är ok med lite halvruffigt så gillar jag denna lösning, vilket väl är samma som Nolinas fast med lappen utanpå? http://trollmammacina.blogspot.com/2011 ... ppade.html

(annars har jag ju en förkärlek för att sy på massor med lappar, gärna dekorerade men det blir nog mer hippie än tufft... :roll: )
Hade missat detta svar, tack! Symaskinen är inte framgrävd än, så det är fortfarande aktuellt. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?