Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solkatten
Har upptäckt att jag är på väg att bli missbrukare... i tyger! Älskar dem, blir lycklig av dem och vill bara ha mer mer MEEER! :vågen:
Älskar färg, form, mönster, struktur ja allt! Vilka tyger blir DU glad över så här i hösttider?! Kanske sytt ngt som gör dig glad? Kom igen så livar vi upp oss lite :D
Här är några av mina:
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av tesoj
Tightsen i första bilden är båda tygerna från Ohlssons tyger, de lila med hjärtanen en stuvbit. Bägge är jersey skulle jag tro.

Bild 2 där barnen håller varandra i handen är tyget till sonens tröja från Ohlssons och aptyget som syns på dottern också från Ohlssons tyger, även dessa är någon sorts jerseytyg tror jag.

Bild 3 och 4 är också från Ohlssons tyger samma som ovan.

Byxorna som sonen har på bild 5 är också från Ohlssons tyger, en stuvbit, joggingtyg eller vad det heter.

Bild 6 är från jny-design och singeljersey

Bild 7 är tyget med hjärtan är från Ohlssons tyg och det är smalspårig manchester och det lila vet jag ej då jag fått det av en kompis, är ett stumt tyg dock med lite sammetskänsla.
Användarens profilbild
Av solkatten
Sia skrev:Solkatten: dina söta barn gör mig glad! :heart:
jag återkommer om tyger när jag är lite piggare.
:heart:

Eftersom jag inte fattar hur jag ska länka :hmm: när jag är här via iphonen så skriver jag väl vart tygerna kommer ifrån.
Byxorna på bild 1 är från Ikea och i kraftigt bomullstyg. Tightsen och gröna mössan har jag sytt i trikåtyg från Ohlssons. Den gula mössan är i trikå från Jny design. :)
Har även fyllt på ett lager med tyger från Kameleont och drömmer om tyger från Michas stoffecke (tror jag det heter).
Användarens profilbild
Av glis
Jag är löjligt förtjust i finecordmanchester av alla slag, räknade ut at jag har köpt 8 m bara av Stoff o stil. Av det har det blivit tre par barnbyxor.
Älskar interlock av god kvalitet också även om jag inte alltid tycker den är lämplig att sy av.

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?