Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag göra med byxorna?

Låta dem vara som de är, det gör ju inget på sommaren, men det er rätt fånigt ut med sockar!!
10
38%
Sätta din en remsa i en annan färg, det är snyggt å göra dem helånga, skit samma att det blir slaskigt...
10
38%
Sätt dit en svart remsa i samma tyg, det är väl ingen som ser att det är en söm där? så får du hellånga byxor som var tanken från början!
4
15%
Sätt dit en smalare remsa tyg i svart, så de inte blir helånga men ändå inte SÅ korta som de är nu...
Inga röster
0%
Sätt dit en smalare remsa tyg i annan färg, så de inte blir helånga men ändå inte SÅ korta som de är nu...
2
8%
Användarens profilbild
Av Panakeia
vad ska jag göra med byxorna? de är jättevida i nederkant (det är omlottbyxor) och jag råkade göra dem på tok för korta
nu e frågan hur jag ska gå vidare med detta...
Bild

de är ofållade nu så de lär ju bli nån cm ytterligare kortare....
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Du ska göra dom ungefär 5 centimeter kortare och använda dom på sommaren. Absolut inte nu och aldrig med sockar :lol:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Sannasmamma skrev:Du ska göra dom ungefär 5 centimeter kortare och använda dom på sommaren. Absolut inte nu och aldrig med sockar :lol:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sannasmamma skrev:Du ska göra dom ungefär 5 centimeter kortare och använda dom på sommaren. Absolut inte nu och aldrig med sockar :lol:
:tumsup:
Användarens profilbild
Av jazoo
Sätt på en remsa i samma tyg så att de blir hellånga, och dekorera sedan (eller innan) själva remsan med något tex broderier ton i ton eller något, så ser det ut som att det ska vara så.
Användarens profilbild
Av zandrama
Tvekade ett tag men sen röstade jag på en remsa i en annan färg så de blir hellånga. Gör nått snyggt pärlbroderi (eller vanligt broderi) på remsan så blir det kanonsnyggt.

Fast att göra de lite kortare ytterligare eller sätta i en dragsko blir kanon det också tror jag nog!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Eller så sprättar du i grenen med och syr ihop så det blir en kjol av dem. :Hahaa: :tumsup: :vågen:
Användarens profilbild
Av Panakeia
zmurfan skrev:Eller så sprättar du i grenen med och syr ihop så det blir en kjol av dem. :Hahaa: :tumsup: :vågen:
anledningen til att jag gjordt såhär är för att jag så lätt får värmeutslag på låren när jag har kjol, men annars älskar jag kjol, så jag vill ha dem i byxform!
mmm...dragsko går ju bort iom att det är omlott byxor...går ju liksom inte då....
låter som det är lite kortare som gäller...det är det som jag lutar åt också, av den enkla anledningen att det är minst jobb...bara att lägga en extra bred fåll ju....eller så tar jag av det svarta en bra bit och syr på en kort bit naturfägat.?
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag röstar på att du tar en snygg remsa, kanske något indiskt tyg med broderier, och förlänger dem lite. Sen har du en snyggobralla som räcker maj-september, iallafall där jag bor!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
:tumup:
Användarens profilbild
Av Nova
Kotten skrev:Jag röstar på att du tar en snygg remsa, kanske något indiskt tyg med broderier, och förlänger dem lite. Sen har du en snyggobralla som räcker maj-september, iallafall där jag bor!
:tumsup:
Användarens profilbild
Av frida
Jag röstade för remsa i samma tyg, annars är idén om att korta av inte tokig. Trist när man lagt ner jobb och så blir de för korta.(personligen skulle jag ruttnat ur och inte kommit vidare alls) Heja heja!!! Det är fint med omlottbrallor!
Användarens profilbild
Av Panakeia
frida skrev:Jag röstade för remsa i samma tyg, annars är idén om att korta av inte tokig. Trist när man lagt ner jobb och så blir de för korta.(personligen skulle jag ruttnat ur och inte kommit vidare alls) Heja heja!!! Det är fint med omlottbrallor!
mm..de var algom långa hela vägen förutom tre fyra decometer på ena benet där jag missat att tyget gick upp en bite..*.mutter mutter.....*Men de SKA bli klara..............
Användarens profilbild
Av Hellen
Håller också med, precis det alternativet jag saknade att rösta på. Jag tycker det kan vara snyggt om man kortare byxer och långa stövlar :)
Användarens profilbild
Av korell
Korta av dem och ge mig mönstret och en beskrivning på måndag på sjalträffen :D Jättesnygga ju!
Vill också ha *med töntig, avundsjuk röst :lol: *
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?