Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Är det fler än jag som planerar att ge bort egenknåpade saker i julklapp?
Vad har ni för planer?

Jag har hittills bara kommit på en skickad sjal och virkade vantar med tummar som går att ta av.

Jag behöver lite inspiration :D
Till familjen brukar jag koka olika sorters kola (pepparkaka, gräddkola och chokladkola brukar det bli), men det känns en aning tradigt att ge bort sådana strutar ännu ett år.. Vill också ha inspiration!
Till lillebror har jag funderat på att ge bort en egenkomponerad liten receptbok. Han gillar godis och kakor, så jag funderar på att sätta ihop mina egna favoritrecept och göra något typ scrap..
Tass...
Funderar på att sy mat åt systersonen iaf.
Förra året tillverkades många klappar men inte allt o tidsbrist blev det.. I år ska det börjas i tid! :)
Har redan gjort ca 1/3 på en broderad tavla som farmor ska få.
Min bror och hans fru ska få en kontrasttavla och ev ska Fd sambon få en också föreställande sitt barnbarn.
Längre har jag inte kommit i planerna, men jag har börjat fundera mkt så snart bombar jag er med idéer! :)
Användarens profilbild
Av Wickz
Tass...

Jag kommer nog inte varken orka eller vilja eller ens hinna så jag skippar nog sådant i någon nämnvärd uträkning, men vi får se, bra med insperaton!
Jag kokade mango-tomatchutney ifjol, mycket gott och uppskattat så om jag orkar ska jag koka mera i år och ge bort! Även annan sorts sylt, marmelad och gelé brukar vara uppskattat. Bounty-bollarna rullade i kokos var också goda!
Användarens profilbild
Av Majaå
Pulsvärmare? Klart skönt så dags på vintern och kan ju stickas i massa olika fina varianter, jag gillar ex att sticka in pärlor i olika mönster.
Jag håller på att sticka en moebiussjal till syrran. Men det är hög tid att fundera på resten av alla julklappar... :hmm:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?