Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fjärilen
Jag har borderat grytlappar med Sagas teckningar på till Dagmamman efter som vi slutar på måndag :/
De såg jätte snygga ut (om man inte stirrar på stygen iaf) innan jag började sy på snedslån på kanten.

Det värsta i kråksången är att jag var tvungen till å göra egen snedslå.. Grytlapparna blir röda och baksifen röd med oragea prickar. Jag har redan köpt upp lagrat av röd snedslå som finns i denna stan

Iaf finns det något super bra tjuvknep för att sy fast kantband?
Användarens profilbild
Av Buj
Vik upp snedslån och sy först ihop ena kanten med tygets kant, räta mot räta. Sedan viker du snedslån runt tygets kant och syr ihop som vanligt. Den första sömmen hamnar då inuti snedslån och håller den på plats medan du syr den yttre sömmen som kommer att synas. :tumup:
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Var inne å beställde en specialpressar fot igår :) Så nu behöver jag bara slåss med kant banden denna gången sen slipper jag det :vågen:
BLev mkt bättre oxå när jag lyckades leta fram köpt snedslå är min egen hemmagjorda :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?