- tis aug 16, 2011 18:25
Min svägerska ska gifta sig på lördag och jag ska tydligen göra buketten
Bröllopet är ute på svärföräldrarnas gård och de blommor som finns är de nedan och blåklint. Hon tänkte att jag kunde använda dem till buketten.
Hjälp mig! Hur ska jag göra? Vad behöver jag? Hur gör man när man binder ihop blommorna på ett bra sätt? Någon tråd? Borde jag köpa med mig något extra från någon blomaffär, några blad eller något vitt att blanda upp med? Vad passar ihop ? Finns det något annat vilt att plocka den här tiden på året? det finns mycket äng och skog i närheten så något borde man kanske kunna hitta?
Vart kan jag hitta inspirationsbilder?
Jag känner mig så här
över detta fina uppdrag!
Edit: Får inte till bilden men det är vanliga ringblommor.

Bröllopet är ute på svärföräldrarnas gård och de blommor som finns är de nedan och blåklint. Hon tänkte att jag kunde använda dem till buketten.
Hjälp mig! Hur ska jag göra? Vad behöver jag? Hur gör man när man binder ihop blommorna på ett bra sätt? Någon tråd? Borde jag köpa med mig något extra från någon blomaffär, några blad eller något vitt att blanda upp med? Vad passar ihop ? Finns det något annat vilt att plocka den här tiden på året? det finns mycket äng och skog i närheten så något borde man kanske kunna hitta?
Vart kan jag hitta inspirationsbilder?
Jag känner mig så här

Edit: Får inte till bilden men det är vanliga ringblommor.
Senast redigerad av miom den tis aug 16, 2011 19:06, redigerad totalt 1 gånger.
Två fina pojkar
N, 5/11 2002 & E, 27/8 2007
Båda hemmafödda och burna med mycket kärlek
Jag är doula!

Båda hemmafödda och burna med mycket kärlek

Jag är doula!