Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
är det fler än jag som fått information om att man måste uppgradera uppgifterna? Jag blir alltid så misstänksam när det gäller sådant här. Jag har ju precis registerat mig och fyllt i dessa uppgifter :hmm:

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Anso
HUUU! Min man har sett någon varning om det där att någon vill ha nya uppgifter. Skumt var det tydligen. Maila till PayPal i så fall innan du gör något!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Anso skrev:HUUU! Min man har sett någon varning om det där att någon vill ha nya uppgifter. Skumt var det tydligen. Maila till PayPal i så fall innan du gör något!
Tack för ditt svar. Vågar INTE fylla i några uppgifter igen. Måste höra mig för lite grann först. Jag har slängt in denna fråga under Allmänt också och tydligen har Skogskajsa fått detta mail, trots att hon inte ens har ett PayPal konto...mystiskt.
Tack för ditt svar.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Nu har jag på knackig engelska mailat till det som jag tror är riktiga PayPal ;-) Väntar på svar!
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
fortsättning följer: Länken i mailet när numera spärrad, så det VAR ett buffel och båg påhitt. Pustar ut...
/Cecilia
Användarens profilbild
Av korell
Fick ngt liknande idag fast från en annan "bank". Tyckte det verkade skumt, så jag raderade det bara. Man får vara lite försiktig med e-handel tror jag...
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
officiella paypal msg börjar ALDRIG med "Dear Paypal Customer" eller något sånt...de ALLTID skriver ditt namn i meddelandet.

det finns några skum mail som ibland skickas ut och finns en länk där man går in till en webbsida kopia av Paypal och uppmuntrar dig att logga in---akta er för sådana email eftersom de vill bara ha era information och lösenord för att komma in till era account.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Daniellas mamma skrev:officiella paypal msg börjar ALDRIG med "Dear Paypal Customer" eller något sånt...de ALLTID skriver ditt namn i meddelandet.

det finns några skum mail som ibland skickas ut och finns en länk där man går in till en webbsida kopia av Paypal och uppmuntrar dig att logga in---akta er för sådana email eftersom de vill bara ha era information och lösenord för att komma in till era account.
Nu bidde jag lite orolig, jag loggade ju faktiskt in på sidan via länken men fyllde aldrig i några uppgifter :shock: . Sprang genast och ändrade mitt lösen ord *puh*...
Tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?