Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Vill sy höstmössor till en 2-åring, en 4-åring och en 5-åring. Finns det någon vänlig själ som har ett mönster att dela med sig av? :heart:
Användarens profilbild
Av Majaå
Tassar för denna fina länk. Kanske går att göra om till vuxenstorlek också? Jag skulle gärna ha en elefantmössa :oops:
Användarens profilbild
Av Majaå
Sydde mellanstorleken till min tvååring, men den blev för stor o ska ges bort till hennes bästis. Satsar på att den minsta passar? Nån som sytt nån o i så fall vilken storlek till vem?
Användarens profilbild
Av äpple
Majaå skrev:Sydde mellanstorleken till min tvååring, men den blev för stor o ska ges bort till hennes bästis. Satsar på att den minsta passar? Nån som sytt nån o i så fall vilken storlek till vem?
Det beror så på hur mycket stretch det är i tyget.
Användarens profilbild
Av Imina
Jag blev lite inspirerad av den här tråden idag.

Tack för länkar till bra beskrivningar. Jag har inte lyckats sy något användbart sedan syslöjden (knappt då heller)!

Här är resultatet:

Bild
Imina skrev:Jag blev lite inspirerad av den här tråden idag.

Tack för länkar till bra beskrivningar. Jag har inte lyckats sy något användbart sedan syslöjden (knappt då heller)!

Här är resultatet:

Bild
Fina mössor! Har du broderat dit solen och hjärtat eller hur har du gjort? Snyggt var det i alla fall tycker jag.
Användarens profilbild
Av Imina
maltemalte skrev:

Här är resultatet:

Bild
Fina mössor! Har du broderat dit solen och hjärtat eller hur har du gjort? Snyggt var det i alla fall tycker jag.

Tack!
Ja, jag broderade dit dem med lite ullgarn (mössorna är sydda i ulltrikå). Återstår att se om stygnen på insidan kliar för mycket, bara...
Nu håller jag på med varsin mössa åt mig och mannen också. Roligt att sy, ju! :app:
Imina skrev:
maltemalte skrev:

Här är resultatet:

Bild

Tack!
Ja, jag broderade dit dem med lite ullgarn (mössorna är sydda i ulltrikå). Återstår att se om stygnen på insidan kliar för mycket, bara...
Nu håller jag på med varsin mössa åt mig och mannen också. Roligt att sy, ju! :app:
Var hittar man ulltrikå? Jag blev grymt sugen på att sy en tjockare mössa nu till L inför hösten.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?