Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Perovskaija
...å jag är omåttligt stolt! :vågen: Tycker den är himla skön att bära i. Men som ni ser på bilden så slutar den mitt på lilla huvet och det känns ju lite konstigt. Hade kanske varit bättre om axelbanden satt längre ner så att det hade gått att vika upp överkanten? Och så är det armarna på bebis som alltid hänger utanför. Har ni några tips till nästa gång? Vill absolut sy fler, det var ju jätteroligt!

Bild
Användarens profilbild
Av yonohanna
Oj gu så fin den är!!
Den ser verkligen välsydd ut, med fina detaljer.
Om du vill så får du gärna sy en till mej i framtiden :) så får du massa pengar såklart :wink:
Användarens profilbild
Av lotti
Superfin! :love: Härligt tyg.....

En fundering; Jag tycker det ser ut som den är något smal i sittdelen, den ser inte ut att gå ända ut i knävecken på bebben och det är kanske därför armarna faller ut också?! :hmm: Hur bred är den?
Användarens profilbild
Av Majaå
Perovskaija skrev:...å jag är omåttligt stolt! :vågen: Tycker den är himla skön att bära i. Men som ni ser på bilden så slutar den mitt på lilla huvet och det känns ju lite konstigt. Hade kanske varit bättre om axelbanden satt längre ner så att det hade gått att vika upp överkanten?
Jättesnygg! Gillar de fräscha färgerna! Bara en fundering, det funkar inte att vika upp midjebältet så länge bebis är liten så att ryggdelen blir kortare och hen får huvudet ovanför? Eller känns ryggdelen för kort då?
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Om du vill att den inte ska komma så högt upp på barnets huvud så vik höftbandet ett varv utåt-uppåt (alltså så att den nedre delen av panelen är innanför bandet mot din mage) så att panelen blir kortare, sen när h*n växer så kan panelen växa med... förstod du hur jag menar :hmm: :rodna:
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Ja alltså... jag skulle ju skriva att den är jättefin oxå :mrgreen: *jag gillar gult och grönt* :app:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Underbar :love:

Vad är det för tyg?

Jag tycker också att den ser lite smal ut :hmm: Jag brukar göra mina 40 cm breda, inkl sömsmån, och det tycker jag är ett bra allroundmått som passar från liten till ganska stor.

Ang huvudet så kan du ju göra den högre mellan axelbanden så att den delen går att vika ned när bebben är vaken och vill se sig omkring.

Verkligen jättefin!
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättesnygg! :tumup:

Jag kan inget om MTs, så jag har inga råd att komma med.
Användarens profilbild
Av Perovskaija
yonohanna skrev:Oj gu så fin den är!!
Den ser verkligen välsydd ut, med fina detaljer.
Om du vill så får du gärna sy en till mej i framtiden :) så får du massa pengar såklart :wink:
Men oj, vad glad jag blir! Menar du det? En massa pengar behöver jag inte :) men det får vänta lite för bebis är så liten och jag har svårt att få tiden att räcka till.
Användarens profilbild
Av Perovskaija
Finola skrev:Så fantastiskt fiiiin! Klart du ska vara mallig och stolt över den!

Jag tycker att det bara ser mysigt ut för den lilla bebisen att kanten går upp en bit över huvudet. Det ser ut som att bebisen är rätt liten än, och då har de ju inte så stort behov av att kolla sig omkring ännu, men desto mer behov av stöd för nacken.... .
Tack! Ja, det har du ju rätt i förstås! Hon är 7 veckor så hon är inte så stadig än.
Användarens profilbild
Av Perovskaija
lotti skrev:Superfin! :love: Härligt tyg.....

En fundering; Jag tycker det ser ut som den är något smal i sittdelen, den ser inte ut att gå ända ut i knävecken på bebben och det är kanske därför armarna faller ut också?! :hmm: Hur bred är den?
Den är 30 cm bred (+ sömsmån, så själva sittytan är 30 alltså) . Men jag ser på bilden att den har blivit lite vikt där i kanten, så den kan bli lite bredare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?