Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Förra veckan när jag och mina barn var på bokbussen lånade vi en bok med mönster till dockkläder. Dagarna efter sydde jag en liten klänning till Elsas docka. Planen var att sy en likadan klänning till Elsa sen när hon fyller år i slutet av sommaren. Igår fick jag plötsligt för mig att jag skulle sy den till midsommar istället så jag sydde en liten klänning till Elsa igår. Tanken var först att den skulle vara likadan som dockans men med tanke på hur kallt det är ute fick den ha ärmar så att hon inte skulle frysa.
Bild
Bild
Efter att jag sytt hennes klänning kom jag på att jag själv också behövde en ny midsommarklänning så jag plockade fram ett tyg som jag tänkt sy av länge och sydde en ny klänning till mig själv också. Jag blev nästan klar igår kväll men fick sy det sista i morse.
Jag blev väldigt nöjd med att lyckas sy en klänning på en kväll :D
BildBild
Användarens profilbild
Av Grönöga
linafelicia skrev:
Grönöga skrev::love: Underbara klänningar! kan man få se en närbild av din klänningsrygg? den såg spännande ut!
Tack. Okej, här kommer en bild på ryggen:
Bild
Jag har inspirerats av den här klänningens rygg.
http://www.laredoute.se/DetailPages/Det ... hBackLink=
Tack! Så snygg! älskar verkligen hur kanten blir ovanför smocken! :loving: Blir sugen på att sy ngt liknande!
Grönöga skrev:
Tack! Så snygg! älskar verkligen hur kanten blir ovanför smocken! :loving: Blir sugen på att sy ngt liknande!
Ja, jag funderade länge över hur jag skulle lösa det med kanten där. Jag har inte haft något mönster och beskrivning utan improviserat ihop det. Ibland är det kul att bara börja utan att man vet var det ska sluta (och ibland går det helt åt skogen 8) )
Det är ett ganska tunnt bomullstyg och jag har klippt snedremsor av tyget och kantat med dom runt kanterna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?