Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cisco
Jag köpte mig en Manduca här på sjalbarn. Fick hem den, provbar den ett par gånger och bestämde mig för att den såg lite... hmm.. urtvättad och välanvänd ut.
Bild

Så in med den i maskinen med färgning och vips! Som ny! Fräsch, väldigt röd och härlig! :love:
Bild

Som ny tycker jag :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Mint condition! :tumup:
Användarens profilbild
Av Lojse
det har jag funderat på att göra med våran bruna, men vad har du använt för färgmärke?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fint! :tumup:

Just Manduca-selarna tycker jag blir så fina när de färgas just för att man får så snygg effekt med de där detaljerna som har varit vita! :D
Användarens profilbild
Av Cisco
Lojse skrev:det har jag funderat på att göra med våran bruna, men vad har du använt för färgmärke?
Jag använde mig av herdins textilfärg, natural fibre. Finns i många olika färger!
Av Hell Cat
Det blir så fint när man färgar Manducaselarna :love:
Användarens profilbild
Av Cisco
CrazyMagpie skrev:Fint! :tumup:

Just Manduca-selarna tycker jag blir så fina när de färgas just för att man får så snygg effekt med de där detaljerna som har varit vita! :D
Tack!
Ja, just den biten gillar jag bäst! De före detta vita partierna ser nu helt mumsiga ut! :loving:
Användarens profilbild
Av Lojse
de ser båda riktigt mumsiga ut, alltså hellcats oxå..

nu blev jag extra peppad.. kankse en mörk lila toning på det bruna skulle resultera i en djup mörk vinröd/lila? :loving:
Användarens profilbild
Av Cisco
Lojse skrev:de ser båda riktigt mumsiga ut, alltså hellcats oxå..

nu blev jag extra peppad.. kankse en mörk lila toning på det bruna skulle resultera i en djup mörk vinröd/lila? :loving:
Jaa, kör så det ryker! :D Och glöm inte visa upp hur den blev ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?