Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Ville ska vara tiger på dagis, och han vill så gärna ha en tigerdräkt (i hans värld är det helt självklart att en mamma kan sy en tigerdräkt). Men var hittar jag tigertyg? Helst i trikå.
Ponyo skrev:Jag hittade tunn fuskpäls. Får hoppas att det inte är hetta om en vecka ;)
Blir nog toppen och om det verkar bli allt för varmt kan du kanske väga upp med riktigt luftigt tyg på de delar där det inte måste vara tigerränder? :D
Användarens profilbild
Av tesoj
mymlan skrev:
tesoj skrev:Har ej sett tigerrandigt trikåtyg, men har inte letat så mycket heller. Jag har sytt geparddräkter till mina barn av Velbour. Såhär ser sonens ut:

Finns på bland annat Ohlssons tyg: http://www.ohlssonstyger.se/TriggerShop ... _4538.aspx
Åh vilken fin dräkt. :love: Vågar nog inte visa sonen detta. :lol: Hur sydde du? Som en overall?
Ja det är en overall. La ihop mitt byxmönster och tröjmönster så det blev en overall. Har sytt en likadan till dottern också då hon hela tiden ville låna brorsans, men den var lite stor :).

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?