Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Jag är så stolt så ni anar inte! Jag är rädd för symaskiner och är skitdålig på att sy. Men vill gärna. Med benägen hjälp från många sjalbarnare :heart: börjar jag nu så småningom bli kompis med maskinen.

Häromdagen satte jag mig och sydde en matlådeväska. Jag har tänkt på det i åratal och nu gjorde jag slag i saken. Jag tog min kusins vackra vaxduk, måttade på våra matlådor och sydde. På frihand! :siishah: Bild

Maken fick se den och beställde prompt en egen, "lite sobrare". Bland Dorros fynd fanns ett mörkt jeanstyg som blev en till honom. Han vill ha en stadigare botten - blev dubbel botten och en kartongbit i - lite lägre och kortare handtag. Jag är riktigt nöjd.
Bild

Dessutom sydde jag äntligen tyget till vår sänggavel, och jag gjorde hörn! Tack Mosan och Bubbi för de instruktionerna, jag fattade faktiskt! :vågen:
Bild
Användarens profilbild
Av Asia
:siishah: :purskis: :app: :vågen:
Användarens profilbild
Av nakum
:vågen: :D
Användarens profilbild
Av puppan
:vågen: heja muum
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?