Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Efter sisådär 2 års funderande och planerande sydde jag äntligen ett par muddbyxor i velour :vågen:

Bild
Bild
Bild

Dom blev ju inte precis som jag tänkt, men det är ju ändå mina allra första muddbyxor så jag är mer än nöjd :D

Det var eg tänkt att det skulle bli några pyttesmå bebismuddbyxor (innan han ens var född) med hög mudd i midjan och långa benmuddar, men nu var han visst lite större så det fick bli korta :wink:
Haha, jag tog upp bilden och tänkte 'vad gör våra byxor där' :)
Ett av de första paren jag sydde. (Först ut var orange med turkos mudd. I samma veva blev det även turkos med rosa mudd, röda med limemudd och gula med turkos mudd. Gröna med brun mudd och gröna med turkos mudd höll jag på att glömma. Ja, bara som ett litet tips om vilka färger du kan välja härnäst.)

:vågen:
Jättefina byxor! Visst är det kul att sy?
Tack allihopa :heart:
Det var riktigt kul att sy. Igen. Om man nu kan säga så, sist jag sydde var väl på högstadiet, och då bara i skolan..
Nästa projekt kanske blir ett par jeans till Noa av ett par av mina gamla.
Om jag klurar ut hur jag ska göra förstås :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?