Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nadja
Tänkte ge mig på att sy något slags förvaringsjox att hänga på väggen vid skötbädden inne i badrummet. Tänker mig antingen som en "påse" med bara blöjor och/eller ett stycke med fack som man kan peta ner diverse pryttlar i, såsom salva, nagelsax... nässug och lite sådant?

Någon som har tips och mönster? Jag äger symaskin och kan sy enklare saker (gardiner, påslakan och andra sängkläder) men lär mig gärna mer :)
Användarens profilbild
Av binaem
gjorde en sådan här - med en galge längst upp - har varit toppen och sväljer nästan ett paket blöjor

Bild
Användarens profilbild
Av Nadja
tack alla söta för tipsen. Blöjautomaterna som ni postar vet jag inte om jag kan ha i badrummet dessvärre, har kakel på väggarna och måste få upp den med sugploppar - och jag vete 17 om det räcker med en enda - känns som jag behöver sprida ut tyngden på iallafall 2.

Jag får klura vidare :)
Användarens profilbild
Av Ellasario
tinaw skrev:Så här:

I den till vänster är det tygblöjor, i mitten ligger vikisar och till höger färdigfyllda pocketblöjor (wonderoo).
Bild
hur viker du vikisarna?
så att de ligger sådär fint ^^
Av No_
Vi har en smart grej i tyg köpt från åhlens på badrumsdörren där vi förvarar blöjor, termometrar, salvor osv.
Jag hittar ingen bild på nätet... :hmm:
Men man kan säkert sy en sån...

Som en "vägg" av tyg med fack som vi hängt upp med krokar som man hänger på dörrar.

Det här lät jävligt konstigt, kanske ska fota.
Användarens profilbild
Av Nadja
No_ skrev:Vi har en smart grej i tyg köpt från åhlens på badrumsdörren där vi förvarar blöjor, termometrar, salvor osv.
Jag hittar ingen bild på nätet... :hmm:
Men man kan säkert sy en sån...

Som en "vägg" av tyg med fack som vi hängt upp med krokar som man hänger på dörrar.

Det här lät jävligt konstigt, kanske ska fota.
jaa! fota :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?