Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av petraokalle
Sitter och syr en 1700-tals rullgardin där snörena ju löper fritt genom ringar för att sedan landa på sidan av gardinen. Jag skulle vilja sätta fast dem där i en knape (knap?), alltså en sån där man sätter linorna på en båt. Men i båtaffärer jag tittat i finns bara de som är gigantiska och det verkar ju onödigt... :D Finns det nån på SB som vet var man kan hitta dessa?
Användarens profilbild
Av Therese
Vilket material vill du ha den i?
Av Enid
Jag såg små (20cm långa) på Biltema sist jag var där, kanske har de mindre också. Kolla deras katalog, där brukar det mesta finnas.
Användarens profilbild
Av petraokalle
Jag tänkte mig t ex blank krom. Men den ska vara pyttigare, högst 5 cm hög. Några idéer?
Användarens profilbild
Av MuuM
Spontant skulle jag gissa på hobbyaffärer som säljer modellskepp eller liknande.
Användarens profilbild
Av petraokalle
MuuM skrev:Spontant skulle jag gissa på hobbyaffärer som säljer modellskepp eller liknande.
Bra idé, ska kolla!
Användarens profilbild
Av Pilotta
Jag såg att det fanns på Hornbach vid avdelningen för gardinstänger mm. Borde väl finnas på andra ställen där det säljs gardiner och sånt.
Lycka till
Användarens profilbild
Av petraokalle
Pilotta skrev:Jag såg att det fanns på Hornbach vid avdelningen för gardinstänger mm. Borde väl finnas på andra ställen där det säljs gardiner och sånt.
Lycka till
Åh vad bra! Tack! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?