Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8176587
Delar med mig av denna mall inför advent. Den passar på ett fyrkantigt juice- eller mjölkpaket och antingen kan man skriva ut, låta barnen måla på, klistra på mallen (trimma ena kortsidan och nederkanten före limning) och klippa/vika ihop, eller så för man över mallen till kartongen först och dekorerar sedan. Eller kanske skriver ut på baksidan av en tillklippt bit presentpapper? Tada, presentförpackning till liten julklapp eller värdinnepresent!

Tänk på att skriva ut mallen utan marginaler på utskriften. Håll emot från insidan och dra med något halvtrubbigt där kartongen ska vikas.
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:01, redigerad totalt 1 gånger.
#8194049
Annan mall:


Denna gjorde jag för att skicka med pepparkaksbakande barn lite pepparakakor hem, men tiden att få dem att måla hus fanns inte riktigt, så jag och H gjorde varsitt idag istället.
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:02, redigerad totalt 1 gånger.
#8194075
Vad fint! Ett sånt vill nog L göra!
#8195581
:tumup: Åh vad bra! :app:
Jag har tänkt att jag ska spara kartonger nu innan jul och inte slänga de i återvinningen och det här var ett toppentips.
#9572745
Var hittar jag mallen?
surftrollet skrev: lör nov 20, 2010 09:34 Delar med mig av denna mall inför advent. Den passar på ett fyrkantigt juice- eller mjölkpaket och antingen kan man skriva ut, låta barnen måla på, klistra på mallen (trimma ena kortsidan och nederkanten före limning) och klippa/vika ihop, eller så för man över mallen till kartongen först och dekorerar sedan. Eller kanske skriver ut på baksidan av en tillklippt bit presentpapper? Tada, presentförpackning till liten julklapp eller värdinnepresent!

Tänk på att skriva ut mallen utan marginaler på utskriften. Håll emot från insidan och dra med något halvtrubbigt där kartongen ska vikas.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?