Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av carro83
Det kan väl inte vara så svårt att göra ett hundförarbälte typ denna modell??
http://www.tradera.com/auction/auction. ... =122051705

Behöver ju inte vara så avancerat då det ska användas när jag är själv ute med barn i vagn på promenad med hund!
Gott om tyger har jag och ett gammalt liggunderlag att fodra med borde ju funka??
Användarens profilbild
Av Lojse
jo det e klar att det kan funka.. det du borde fundera över är hur du löser en snabb losskoppling och det elastiska som sitter mellan dig och hunden för att skona dig vid stora och små ryck.
Användarens profilbild
Av carro83
Lojse skrev:jo det e klar att det kan funka.. det du borde fundera över är hur du löser en snabb losskoppling och det elastiska som sitter mellan dig och hunden för att skona dig vid stora och små ryck.

mmm...jag får se...kanske blir att jag köper iaf...jobbade trots allt tre helger förra månaden! :D
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Äsch! Inget svårt sy! Jag kopplar alltid in hundarna med karbin, kroken lossnar de från. Liggunderlag blir bra, sen köper du spänne tå tex intersport, eller tygaffär. Lina med tjock resår i änden närmast dig för rycken. men det behöver du inte om det bara är prommenader.
Användarens profilbild
Av carro83
Emmamedhunden skrev:Äsch! Inget svårt sy! Jag kopplar alltid in hundarna med karbin, kroken lossnar de från. Liggunderlag blir bra, sen köper du spänne tå tex intersport, eller tygaffär. Lina med tjock resår i änden närmast dig för rycken. men det behöver du inte om det bara är prommenader.
Har allt utom karbinhake hemma...men vad menar du med lina med tjock resår närmast mig?? Typ ett speciellt koppel?? :hmm:
ja...det handlar om vanliga promenader...ner till byn när man ska handla och så eller när vi ska gå och mata ankorna!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Ja en draglina brukar se ut så, typ koppel med 2 dm resår eller annat flex närmast dig. och en öggla så du kan koppla in dig, men vanligt koppel funkar för prommisar bara.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har använt ett sånt, mkt skönt! Men det var inget resår på mitt, så gör det så enkelt som möjligt för dig =)
Användarens profilbild
Av carro83
ska införskaffa lite karbinhakar sen blit detta projekt tillagt på min lista... :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?