Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Jenny med Emiliten skrev:Den sötaste fan jag sett.
:iagree:

Jag har varit och inhandlat material till en Findus idag, till "höstfesten med maskerad" på dagis. Tror det kommer bli bra! (Fast jag måste muttra lite över personalens formuleringar... "de som vill får gärna klä ut sig" - egentligen har man ju inget val, för de barn som inte kommer utklädda kommer garanterat att sticka ut.)
Användarens profilbild
Av Emma_oh
solängel skrev:
Jenny med Emiliten skrev:Den sötaste fan jag sett.
:iagree:

Jag har varit och inhandlat material till en Findus idag, till "höstfesten med maskerad" på dagis. Tror det kommer bli bra! (Fast jag måste muttra lite över personalens formuleringar... "de som vill får gärna klä ut sig" - egentligen har man ju inget val, för de barn som inte kommer utklädda kommer garanterat att sticka ut.)
Ja men den är ändå bättre än att skriva att barnen ska vara utklädda tycker jag.
Hur tycker du att de skulle ha skrivit? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av solängel
Ber om ursäkt för trådkap, men jag svarar Emma.

Jag vet faktiskt inte, det är bara en sån där liten sak som irriterar lite, det kallas höstfest, för de får inte fira Halloween för rektorn, så egentligen skulle de inte behöva klä ut sig alls. Sedan klär en del ut sig vansinnigt ruskigt, eller, det är väl föräldrarna som klär ut sina barn, så mindre barn blir tokrädda och gråter :? Kanske skulle de kunna klä ut sig med utklädningskläderna på dagis, fast det gör de ju hela tiden, så det kanske inte blir så kul. Men i alla fall formulera så det blir "lagom" läskigt. Sedan är jag inte så förtjust i att de nåt år blev häxmålade, dvs fick ögonskugga utan att vi visste om det innan. Kalla mig kärringen mot strömmen, men sån är jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?