- tor okt 21, 2010 15:17
Jag har fått några söta overaller till F från kompisar, men tyvärr har vädret varit sådant att de bara legat och tagit plats i väntan på kallare tider. Nu har det äntligen blivit lite svalare, men då har såklart tösen vuxit så pass att overallerna numera är i minsta laget
. Tips på hur jag kan förlänga dem mottages tacksamt!
Först ut är en supersnygg brun och vitrandig sak med huva (huvan är jag inte så himla förtjust i):

Hur som helst. En tanke jag har är att dela den i midjan och sätta en förlängning i kontrasterande tyg (rosa som kantbanden? gult? brunt? annat?) samt att förlänga benen med samma tyg. Annars är valet att låta makens bror med familj ärva allt utan att ha använt det mer än ca 2 ggr
. Jag vill använda dem!

Först ut är en supersnygg brun och vitrandig sak med huva (huvan är jag inte så himla förtjust i):

Hur som helst. En tanke jag har är att dela den i midjan och sätta en förlängning i kontrasterande tyg (rosa som kantbanden? gult? brunt? annat?) samt att förlänga benen med samma tyg. Annars är valet att låta makens bror med familj ärva allt utan att ha använt det mer än ca 2 ggr

Senast redigerad av Stark den sön okt 24, 2010 02:20, redigerad totalt 2 gång.