Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ännu en gång har det hänt att ett hus har brunnit ner...även denna gång känner jag personerna i fråga!
Alla klarade sig för dom va inte hemma...hur det kunde gått annars vill jag inte ena tänka på!
Nu skulle jag gärna vilja sy något till dessa tre flickor men jag vet inte riktigt vad...jag skulle vilja ha tips!
Dom är väldigt flickiga och har ofta klänning när jag ser dom!
Storlekar 92-98, 122 och 140!
Senast redigerad av carro83 den tis nov 09, 2010 22:43, redigerad totalt 6 gång.
Användarens profilbild
Av Bina
Vilken tragik :( .. vad fint av dig att vilja hjälpa!

A-linjeformade långärmade trikåklänningar och enkla tajts kanske? Enkelt att tvätta och bara hänga upp för att sen användas igen och igen och igen.
Användarens profilbild
Av carro83
Har nyligen köpt kanintyg på tradera i tre olika färger som jag tänkt på till mössor...Sen får det nog bli klänningar/tunikor och thigts! Det är ju väldigt enkelt så att säga och svårt att misslyckas med...jag lägger upp bilder under arbetets gång!
Tack för hjälpen
Användarens profilbild
Av Maddemoa
carro83 skrev:Har nyligen köpt kanintyg på tradera i tre olika färger som jag tänkt på till mössor...Sen får det nog bli klänningar/tunikor och thigts! Det är ju väldigt enkelt så att säga och svårt att misslyckas med...jag lägger upp bilder under arbetets gång!
Tack för hjälpen
Det blir nog perfekt :tumup:
Vad snällt av dig :heart:
Hur långa ska klänningar i stl 122 & 140 vara ungefär?? Tänkte dom skulle gå till knäna ungefär!
Ni som har flickor i denna storlek kanske kunde mäta från axeln och ner åt mig!?!?
carro83 skrev:Hur långa ska klänningar i stl 122 & 140 vara ungefär?? Tänkte dom skulle gå till knäna ungefär!
Ni som har flickor i denna storlek kanske kunde mäta från axeln och ner åt mig!?!?
Mätte på en av Moas i 122/128 och den var ca 65cm. den slutar strax över knät på henne.
Maddemoa skrev:
carro83 skrev:Hur långa ska klänningar i stl 122 & 140 vara ungefär?? Tänkte dom skulle gå till knäna ungefär!
Mätte på en av Moas i 122/128 och den var ca 65cm. den slutar strax över knät på henne.
Tack så mycket...gulle dig!
Behöver fortfarande hjälp med längd på klänning i stl 140...från axel till knä ca!
Snurrfian skrev:Om du inte har fått något svar innan efm kan jag mäta på dottern när hon kommer hem vid halv två! :D
Ja tack...just 140 har jag inte fått svar på än så jätte jätte gärna! :tumup:
carro83 skrev:
Snurrfian skrev:Om du inte har fått något svar innan efm kan jag mäta på dottern när hon kommer hem vid halv två! :D
Ja tack...just 140 har jag inte fått svar på än så jätte jätte gärna! :tumup:
Man brukar väl räkna 3 cm längre per storlek ungefär, eller 6 cm per dubbelstorlek, så om 122/128 är 65 cm borde 134/140 vara 71 cm och 146/152 77 cm.
Idag har jag börjat klippa i tygerna...bara hoppas resultaten blir lika bra i verkligheten som i tanken...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?