Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är inte så haj på att sy själv, men drömmer om en amningströja i tunn ull(-frotté?) att ha under fleecejackan. Kortärmad av typ boob t-shirt (eller annan passande lösning). Den ska vara ganska lång, gå ner över rumpan en bit. Någon här som har sytt något liknande? Såg ett amningslinne i ull hos myllymuksut, men jag skulle vilja ha med lite ärm. Finns det att köpa? Är det svårt att sy?

:help:
IdaB79 skrev:Jag är inte så haj på att sy själv, men drömmer om en amningströja i tunn ull(-frotté?) att ha under fleecejackan. Kortärmad av typ boob t-shirt (eller annan passande lösning). Den ska vara ganska lång, gå ner över rumpan en bit. Någon här som har sytt något liknande? Såg ett amningslinne i ull hos myllymuksut, men jag skulle vilja ha med lite ärm. Finns det att köpa? Är det svårt att sy?

:help:
Boob-modellen är inte svår att sy. Man kan ta ett vanligt tröjmönster och sen gör man om framstycket bara. Ta mönsterdelen till framstycket och rita av den en gång till men bara från axeln och ner till där man vill att översta delen ska sluta och sen ritar man av mönsterdelen till framstycket en gång till men bara från fållen till där man vill att nedre delen ska sluta.
När man ska sy tröjan får man börja med att fålla kanterna på öppningen och lägga ihop de två framstyckedelarna som man vill ha dom och sen syr man tröjan precis som vanligt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?