Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Har plockat och torkat en faslig massa trattisar i år och tänkte ge bort till jul till nära och kära. Så fick jag den briljanta idén att jag kan ju sy fina presentpåsar. Typ sådana som man kan köpa tex ris utomlands och som man aldrig vågar använda dels för att tygförpackningen är fin och dels för att man inte förstår hur mycket vatten man ska ha.

Först tänkte jag mig vita påsar i kanske linne och med svart tryck SVAMP lite diagonalt på sidan. Men hur skulle ni vilja att den såg ut om ni skulle få en i julklapp :D

Färgat tyg eller enfärgat? mönstrat? Hur ska trycket vara? svamp eller trattisar? Trattkantareller är förlångt.

Jag är så velig och kan aldig bestämma mig så jag frågar er :oops:
Av Sofie
En vit påse med ett tryck med en ensam stiliserad svamp :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag hade nog hellre haft en bild än text, så hade jag tyckt det kännts roligare att använda påsen till annat när svampen är slut.
Av petwol
Sofie skrev:En vit påse med ett tryck med en ensam stiliserad svamp
Ja lite så som jag var inne på... ska se om jag kan hitta någon bra svampbild.
Fryle skrev:Jag hade nog hellre haft en bild än text, så hade jag tyckt det kännts roligare att använda påsen till annat när svampen är slut.
Det var ju en bra tanke, att kunna använda den till annat (om de blir fina vill säga)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?