Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Det var tanken att det skulle bli en kjol till dottern. En likadan som mamma har (eller borde ha, för den är nästan klar). Men, sedan hade dottern andra åsikter om vad det var jag höll på med och insisterade på att det var en klänning. Så nu är det en klänning.

Virkad på frihand. Men, med tydliga instruktioner av en envis fyraårig designer!

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Mosan
vad duktig du är! :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Helma skrev:Så fin! Härligt att hon vet vad hon vill ha :D
Visst är det! Nu hoppas jag bara att det håller i sig. Tänkte att hon skulle få ha på sig klänningen på morfars födelsedagskalas på lördag... Får se om HON fortfarande vill ha den då! Det vet man aldrig... :whut:
Användarens profilbild
Av Kaja
SCSI skrev:Mein Gott vad snyggt! Och jag som inte har nåt tålamod alls med garn är grymt impad.
Av någon anledning så funkar virkning på mig. Stickning --- nix, jag har hur många halvfärdiga tröjor som helst, jag kommer till ärmhålen och sedan ger jag upp. Orkar liksom inte räkna på varven.

Här gjorde hade jag en tröja och så la jag min klänning ovanpå för att se om det var dags att maska av... Passar mig bättre. Men, det var lite tråkigt en bit över magen får jag ju erkänna....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?