Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bani
Jag har någon gammal kjol och något gammalt par byxor liggande i tweedvävning, dvs blandningar av ull och syntet. Jag använder dem inte och de är trasiga på något ställe, så jag tänkte lite löst att jag skulle kunna sy brallor till Minimus enligt denna utmärkta tråd. Men tyget är ju sticksigt, så jag måste fodra. Vad är bra att fodra med då, tycker sjalbarnsgurusarna? Jag vill ju utnyttja att tyget är lite varmare, inte motarbeta det, ska sägas.
Användarens profilbild
Av solängel
Ulltrikå? Alltså typ ullfrotté, tänker jag. Om du vill att de ska bli riktigt varma alltså. Eller så använder man dem bara med långkalsonger/strumbyxor. Fast de är ju ofta i bomull, förstås, så blir barnet varmt = fuktigt, så kyler ju bomullen, till skillnad från ullen som håller värmen även om det blir fuktigt.
Användarens profilbild
Av bani
Jag är ju nu supersnål. Och dålig på att sy. Så någonting så dyrt vet jag inte om jag vågar mig på. :lol: Jag är mer inne på utslitna t-shirts jag. Jag har en stor bit sidentyg från en förstörd klänning som jag fnular på om det skulle funka bra.

Men jag ska kolla på ylletrikå. :rodna:
Användarens profilbild
Av rithelo
Jag skulle köra på vanlig bomullsväv jag. Typ ett gammalt lakan. :tumup:
Användarens profilbild
Av bani
Många bra förslag! Tror inte jag har något i ulltrikå tillräckligt stort för att offra (kan inte sy = kan inte pussla, bara stora raka stycken, tack :lol:). Jag ska lattja lite. Sen. När jag får EN STUND FÖR MIG SJÄLV. Det vore ju snyggt med lite pösiga tweedbrallor till Minimus...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?