Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Eloem skrev:Nyfiken: Vad är det du ska fylla?Amigurumi och ett sjalhalsband som jag hoppas kunna virka snart.
Panakeia skrev:ja, jag kollade med ullcenterum på mässan idag och vad hon sa var köp kardad ull - inte stoppull (och ja, de har kardad ull att sälja på nätetJag tror inte jag har hittat rätt ullcentrum när jag sökte på nätet, kom till en konstig sida. Har du en adress?)
stoppullen är svår att få jämn sa hon. Hennes ord - inte mina så jag går inte i god för att hon inte bara ville sälja!
Molinia skrev:ullcentrum.com, tror jag att det var, googla ullcentrum öland så hamnar du rättPanakeia skrev:ja, jag kollade med ullcenterum på mässan idag och vad hon sa var köp kardad ull - inte stoppull (och ja, de har kardad ull att sälja på nätetJag tror inte jag har hittat rätt ullcentrum när jag sökte på nätet, kom till en konstig sida. Har du en adress?)
stoppullen är svår att få jämn sa hon. Hennes ord - inte mina så jag går inte i god för att hon inte bara ville sälja!
Silverros skrev:Karda är ju när man "kammar" ullen. Med en karda..http://www.planteco.lu.se/horjel/ull.htmlsassa78 skrev:om du pallar att karda själv så kan säkert få från nån fårbonde.. vet att vi mest klipper av ullen och sen typ slänger den:/ då blir det kravmärkt oxå:)Har du fårisar?![]()
Vad betyder karda?
kvarnvik skrev:Tack! Det var ju en helt annan sida, det.Molinia skrev:ullcentrum.com, tror jag att det var, googla ullcentrum öland så hamnar du rättPanakeia skrev:ja, jag kollade med ullcenterum på mässan idag och vad hon sa var köp kardad ull - inte stoppull (och ja, de har kardad ull att sälja på nätetJag tror inte jag har hittat rätt ullcentrum när jag sökte på nätet, kom till en konstig sida. Har du en adress?)
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?