Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

hejhej!

har ju en liten bebis i magen så det är ont om bra jackor... har en jättebra kofta jag stickade i ett tjockt garn förra gången jag var gravid som är hyfsat varm, men när det regnar eller blåser ordentligt så behövs det ju en jacka också. så jag funderade på att helt enkelt sy en jacka att ha utanpå koftan. har kommit på att bävernylon borde vara bra men då börjar jag fundera på om jag ska fodra eller inte. med en ett och ett halvtåring har man ju begränsat med tid så det måste gå FORT :D ! tror ni det blir dåligt att inte fodra?

tack på förhand för tips :)
Fryle skrev:Jag tycker du ska leta upp en dragkedja som passar en jacka du har och sy en graviditets-/bärpanel :D
vilken bra idé! och det ena behöver ju inte utesluta det andra :) förra graviditeten gick jag runt och frös i en enorm trenchcoat hela vintern, jag var helt överlycklig när jag efter förlossningen kunde ta på min varma, goa jacka igen :)

är det något speciellt man bör tänka på när man syr den för att även kunna använda när man bär i sjal? jag bar inte ettan i sjal förrän han var ett halvår och det var ju mitt i sommaren så jag har noll i erfarenhet :)
tussilago skrev:
Fryle skrev:Jag tycker du ska leta upp en dragkedja som passar en jacka du har och sy en graviditets-/bärpanel :D
vilken bra idé! och det ena behöver ju inte utesluta det andra :) förra graviditeten gick jag runt och frös i en enorm trenchcoat hela vintern, jag var helt överlycklig när jag efter förlossningen kunde ta på min varma, goa jacka igen :)

är det något speciellt man bör tänka på när man syr den för att även kunna använda när man bär i sjal? jag bar inte ettan i sjal förrän han var ett halvår och det var ju mitt i sommaren så jag har noll i erfarenhet :)
Jag gjorde bara en rak panel med vindpoplin på utsidan och ett fodertyg på insidan, man kan ju göra den så varm man vill. Jag satte resår uppe och nere samt resår några dm ner, så den slöt lite tätt även om jag inte knäppte ända upp när jag bar på magen.
Fryle skrev:
tussilago skrev:

Jag gjorde bara en rak panel med vindpoplin på utsidan och ett fodertyg på insidan, man kan ju göra den så varm man vill. Jag satte resår uppe och nere samt resår några dm ner, så den slöt lite tätt även om jag inte knäppte ända upp när jag bar på magen.
smart! tack för tipset, ska ta och inspektera jackorna jag har och se vilken som lämpar sig bäst :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?