Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jenn79
Vi har tagit bort själva sängdelen på vår våningsäng. Det är bara ramen som är kvar.

Jag ska göra en koja av det hela. Hur gör jag lättast "taket"? Ett stort tygstycke med resår? Som man trär över. :hmm:

Alla förslag mottages tacksamt om kojtillverkningen :tumup:

Även förslag på tyger, mönster osv.
Av liten06
jag skulle bara ha tagit ett stort tyg och en häftpistol. Men så är jag snarare snabb än noggrann också och det kanske inte blir jättesnyggt....
Av MammaTess
Stycke med resår låter väl jättebra! Och när det gäller sidorna så köpte jag en tvättlina typ med ståltråd i som man sedan fäste med skruvar i sidorna.
Användarens profilbild
Av jenn79
liten06 skrev:jag skulle bara ha tagit ett stort tyg och en häftpistol. Men så är jag snarare snabb än noggrann också och det kanske inte blir jättesnyggt....
Ja, så kan man ju oxå göra :D :tumup:
Användarens profilbild
Av jenn79
MammaTess skrev:Stycke med resår låter väl jättebra! Och när det gäller sidorna så köpte jag en tvättlina typ med ståltråd i som man sedan fäste med skruvar i sidorna.
Precis, så hade jag tänkt med :app: :tumup:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Våra vildingar skulle trilla rakt genom ett tygtak :shock: så jag har inga förslag alls..men jag förstår att dina är lite lugnare, eller i alla fall mindre klätterbenägna & tassar lite här i förhoppning om bild senare :D
Användarens profilbild
Av jenn79
Shuna76 skrev:Våra vildingar skulle trilla rakt genom ett tygtak :shock: så jag har inga förslag alls..men jag förstår att dina är lite lugnare, eller i alla fall mindre klätterbenägna & tassar lite här i förhoppning om bild senare :D
:whut:

Det har jag inte ens tänkt på. De skulle ju klättra upp dit direkt :o :o Inget tak!
Användarens profilbild
Av Shuna76
Vi har faktiskt en halvfärdig koja i våningssängen. Ingen vill sova uppe så där ligger för det mesta en halvtjock bäddmadrass för att förhindra att de fastnar med fötterna mellan spjälorna i ribbottnen..Eller ja, madrassen SKA ligga där, men ibland är det roligare att ha den på golvet :lol:
Kke något liknande kan passa er? Jag ska ta tag i sidorna på kojan nångång. Men det är så mycket annat som kommer emellan :hmm:
Av liten06
jenn79 skrev:Vi har tagit bort själva sängdelen på vår våningsäng. Det är bara ramen som är kvar.

Jag ska göra en koja av det hela. Hur gör jag lättast "taket"? Ett stort tygstycke med resår? Som man trär över. :hmm:

Alla förslag mottages tacksamt om kojtillverkningen :tumup:

Även förslag på tyger, mönster osv.
Ett dra-på-lakan?!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?