Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var köper man prislappar? Såna där små som man fäster med en tråd hade jag tänkt mig. Jag har stickat vantar som en vän till mig ska sälja på marknad om ett tag, så jag tänkte det skulle vara bra med prislappar på. Men var hittar man dem?

Och hur mycket kan man ta betalt för vantar? De som jag gjort är enfärgade tumvantar med flätmönster över hela vanten. 100% ull. Garnkostnaden för ett par ligger på runt 50:- . Det tar mig ca en vecka att tillverka ett par, men så är jag ju inte alltför snabb heller. De som jag sålt förut har jag fått 200:- för, är det OK?
Britt skrev:Var köper man prislappar? Såna där små som man fäster med en tråd hade jag tänkt mig. Jag har stickat vantar som en vän till mig ska sälja på marknad om ett tag, så jag tänkte det skulle vara bra med prislappar på. Men var hittar man dem?

Och hur mycket kan man ta betalt för vantar? De som jag gjort är enfärgade tumvantar med flätmönster över hela vanten. 100% ull. Garnkostnaden för ett par ligger på runt 50:- . Det tar mig ca en vecka att tillverka ett par, men så är jag ju inte alltför snabb heller. De som jag sålt förut har jag fått 200:- för, är det OK?
Ang. prislappar så har jag en stans som du kan få låna + en håltång vilka tillsammans kan ge rätt snygga lappar (lite sugen på att köpa en cirkelstans också, och de skulle ju bli ännu snyggare prislappar!)

Har själv köpt yllevantar för 250:-/paret, så 200:- tycker jag definitivt att du kan ta, om inte något lite mer tom? Någon direkt timpenning är kanske svårt att få ut dock...
Det vore kanske inte så dumt att göra själv. Det hade jag inte ens tänkt på :duh: . Jag behöver ju inte så många, faktiskt. När kan vi träffas för lån? :D
Var får man tag i bra papper till sånt, eller har du det med kanske?
Jag kom på att jag faktiskt för länge sen lagt in en bild på mina vantar. Här kan man se dem http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... r#p7579170 Det är den grå varianten som gäller. På marknad kanske 250:- kan vara lagom för flätade? De andra är ju lite enklare att göra så de kanske ska vara lite billigare då? Jag har några sådana också till salu.
Britt skrev:Det vore kanske inte så dumt att göra själv. Det hade jag inte ens tänkt på :duh: . Jag behöver ju inte så många, faktiskt. När kan vi träffas för lån? :D
Var får man tag i bra papper till sånt, eller har du det med kanske?
Om det räcker att du får dem till klädbytardagen så kan jag ordna ett gäng till dig till dess?
Hur många, på en höft så där, behöver du, och har du ngt önskemål om färg? :D
Ett visitkort med hål i vet jag många som använder. Annars så finns det färdiga "die cut" och annat i scrap-affärerna som ser ut som små fina etiketter. Jag köpte mina färdiga på Etsy. Det blev väl någon krona per styck. Sådanahär var det: http://www.etsy.com/listing/45572081/at ... y-and-high och samma säljare. Mycket trevlig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?