Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Jag har två par trasiga babylegs, en fållen har liksom släppt. Undrar vilken sorts söm jag ska ta? Duger vanliga raksöm? Förstärkt raksöm?! :hmm:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
mimpen skrev:Jag har två par trasiga babylegs, en fållen har liksom släppt. Undrar vilken sorts söm jag ska ta? Duger vanliga raksöm? Förstärkt raksöm?! :hmm:
Du har ju en täcksöm som ser ut ung. såhär:
I>I
I>I
Den du sydde ihop H:s tröja med. Den skulle jag ta, eller tvillingnålen. Inte raksöm, den spräcker du.
Användarens profilbild
Av mimpen
Humleblomstern skrev:
mimpen skrev:Jag har två par trasiga babylegs, en fållen har liksom släppt. Undrar vilken sorts söm jag ska ta? Duger vanliga raksöm? Förstärkt raksöm?! :hmm:
Du har ju en täcksöm som ser ut ung. såhär:
I>I
I>I
Den du sydde ihop H:s tröja med. Den skulle jag ta, eller tvillingnålen. Inte raksöm, den spräcker du.
Ah! Grejt! Tack!
Användarens profilbild
Av mimpen
:gaah: Det blir inte bra. Jag försökte att inte dra i tyget medan jag sydde, men då åkte det inte framåt typ alls. Och jag provade att ändra pressarfotstrycket också. Men det hjälpte inte. Sömmen blev helt bubblig och definitivt inte så tight som den var från början. Spinkisbenen kommer att tappa benvärmaren...

Vad gör jag för fel?! :hmm:
Användarens profilbild
Av mimpen
Humleblomstern skrev:Hmmm :hmm: . Låter konstigt att den inte matar.
Ja, den liksom bara sydde på samma plats hela tiden. Mystifikt. Annat jag syr matar den ju. PUL lite knöligt så där, men jag har sytt annat som har funkat utan problem.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?