Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
I helgen har jag, melon, glis, luna och några till varit på kurs i brickbandsvävning. Kul men svårt :D Vi hade hjälp från kursledaren Louise http://www.spangmurs.se/ som vi tog ner till Småland.

Här är lite bilder, ni andra som var med får gärna fylla på med mer :D
Några av Louises band som hon hade med för visning och inspiration.
Bild
Bild
Mina egna försök...
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Vilken kul grej att göra tillsammans! Skoj att få lära sig ett nytt hantverk, och fina verkar de bli!
Användarens profilbild
Av glis
Det var kanon! Men jag och bilder... jag har i alla fall varpat klart mitt kommande band, det är kanonfina färger, påminner lite om en Lava men med ljusblå indigo-kanter...
Användarens profilbild
Av solanna
Åh, så fina! Jag minns att många i SCA (medeltidsförening) höll på det det när jag var aktiv i början på 90-talet, men själv har jag aldrig testat. Vore kul att göra det någon gång, men det får nog bli i ett annat liv eller nåt när jag har mer tid.
Av Smultronbarn
:shock: Vilka otroligt fina grejjer! Vad duktiga ni är! :vågen:
Ja man blir helt klart sugen på att testa! Fick tips om hemsidan i somras, och nu måste jag genast kika in där. För visst håller hon på med nålbindning också?
Användarens profilbild
Av tweed
Smultronbarn skrev::shock: Vilka otroligt fina grejjer! Vad duktiga ni är! :vågen:
Ja man blir helt klart sugen på att testa! Fick tips om hemsidan i somras, och nu måste jag genast kika in där. För visst håller hon på med nålbindning också?
Alltså, det är ju inte vi som har gjort de där på första bilderna, det är ju Louises visningsband, men någon bit på ett band var gjorde vi ju :D De andra borde också visa sina, för de var jättefina :app:
Användarens profilbild
Av amöba
Superfina! Min brorsa pratar om att lära sig, men tycker inte att han riktig har tid. Nu blev jag sugen 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?