Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annelithor
Så har man fixat lite julklappar, dock gick den ena till 3,5 åriga tösen - "Mamma, den här kan jag ha i hallen på min krok, och ta med om vi går på promenad och jag behöver snyta mig!" Så det blev bara 2 kvar :)

Den orange med stjärnor på skall till en vän och den blå till svärmor (matchar tygkassen hon skall få)

Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefina! Och smart med snöre!

(Fast jag har aldrig förstått vitsen med näsduksfodral :hide: )
Av MammaTess
Fryle skrev:Jättefina! Och smart med snöre!

Allt för att det ska se trevligare ut att snyta sig :wink: :lol: och sen är det ju trivsamt att plocka upp ett snyggt fodral än en plastförpackning :D
Användarens profilbild
Av Fryle
MammaTess skrev:

Allt för att det ska se trevligare ut att snyta sig :wink: :lol: och sen är det ju trivsamt att plocka upp ett snyggt fodral än en plastförpackning :D
Aha, roligare att vara förkyld! :D
Men både snygga och smarta, som sagt!
Användarens profilbild
Av annelithor
MammaTess skrev:Fina, och smart med det lilla bandet! :tumup:
Bandet har jag börjat satt ditt för att jag i mina tygkassar, som ges bort till höger & vänster :mrgreen: syr fast en karbinhake för att knäppa fast det man vill på, som nycklar etc.
Användarens profilbild
Av annelithor

För att slippa den hemska lilla plastpåsen de ligger i, ser så mycket mysigare & som någon skrev - trivsammare ut. Ett tort plus är också att då är de mer bebisvänliga - inget plast att sätta i halsen om det skulle hamna i en barnhand :D

Och så tycker jag att de är så mycket lättare att ta upp när man skall ha en servett till en snorig liten näsa, eller stor :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Cillan
Vad fina!

Jag skulle vilja sy ett litet fodral att ha bindor i så de inte dräller överallt i väskan. Ja jag menar naturligtvis oanvända bindor. Men jag kan inte sy med dragkedja, har glömt hur man gör för jag har bara gjort det en gång tidigare när jag gick i typ 6:an och var jätteduktig på att sy.

Vad är det för slags tyg du använt?
Användarens profilbild
Av He.ma
Vilka fina :) Ibland när jag kommer ihåg :? brukar jag stoppa ner ett näsduksfodral i jackfickan på våra dagisbarn (dagis fröknarna har fått varsitt :wink: ) Jag kör linjetrafik (busschaffis alltså) o en dag var det en liten flicka som börja blöda näsblod på bussen o mamman kom o fråga om jag hade papper "ja ta den här" så gav jag henne mitt näsduksfodral :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?