Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Ny katalog på posten idag :vågen: HAr bara hunnit bläddra litegrann, men hittade fin igelkottrikå, fina bomullstyger. Nu gäller det att hålla i plånboken :D
Av Vinterhumlan
Igelkotttyget (speciellt det ljusa med familjen på) är FANTASTISKT!
Kamelvelouren är också fin även om jag tyckte att kameltrycket var väl tunt och därmed drunknade lite i luggen på velouren, men jag köpte av det ändå när jag var där förra veckan 8)
Användarens profilbild
Av Björklöv
Åh nej... shoppingmonstret hoppade på mig! Var tvungen att stänga ned fönstret innan det gick för långt :wink: Nackdelen med att kolla i katalogen digitalt
Användarens profilbild
Av Kaja
Japp! Ljusa igelkotte-tyget ligger på måste-ha-listan! Tur att dottern har vuxit något alldeles förskräckligt och inte har en tröja i garderoben som är tillräckligt lång i armarna...
Användarens profilbild
Av tweed
Jag beställde tyg från Znok igår så nu vågar jag inte titta mer i S&S :purskis:
Igelkottarna på ljus botten är jättefina, men här funkar det inte med vita kläder p g a svart hund, svarta hundhår på ljusa kläder är inte snyggt :roll: Undrar om man kan färga dem lite så att botten blir lite mörkare, men igelkottarna fortfarande syns?
Av samma anledning har jag avstått från att beställa ugglorna från znok, men nu köpte jag det vävda tyget, till spjälsängkläder, för där får ju inte hunden vara :lol:
Användarens profilbild
Av Annika E
Kamelvelouren! :love: Men är det bara jag som tycker att modellernas kläder ofta ser alldeles FÖR hemsydda ut....? En klänning tex. skulle definitivt ha platsat som kostym i "Star Trek"... :hide: :wink:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?