- lör jul 31, 2010 23:26
Var på möhippa igår där vi tog med blivande bruden på kurs i smyckestillverkning. Jag pysslade ihop två par örhängen och ett mobilsmycke och blev helt begeistrad. Så roligt! Och inte alls så svårt som jag trodde! Och fort gick det! Och särskilt dyrt var det faktiskt inte heller! Måste göra mer! Nu!!!
Har just shoppat loss lite på nätet
Verktyg, pärlor och diverse annat jag tror jag kan ha användning av. Det var ju inte heller så svårt. Det svåra var att stoppa i tid...
Egentligen har jag förstås noll koll eftersom jag aldrig hållit på med detta eller något liknande förut, så jag måste lära mig mer. Finns det någon här som har bra tips på hemsidor eller annat med lite beskrivningar, eller boktips eller vad som helst? Det här är en helt ny värld som plötsligt uppenbarat sig och jag är helt
!
Har just shoppat loss lite på nätet

Egentligen har jag förstås noll koll eftersom jag aldrig hållit på med detta eller något liknande förut, så jag måste lära mig mer. Finns det någon här som har bra tips på hemsidor eller annat med lite beskrivningar, eller boktips eller vad som helst? Det här är en helt ny värld som plötsligt uppenbarat sig och jag är helt