Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var på möhippa igår där vi tog med blivande bruden på kurs i smyckestillverkning. Jag pysslade ihop två par örhängen och ett mobilsmycke och blev helt begeistrad. Så roligt! Och inte alls så svårt som jag trodde! Och fort gick det! Och särskilt dyrt var det faktiskt inte heller! Måste göra mer! Nu!!!

Har just shoppat loss lite på nätet 8) Verktyg, pärlor och diverse annat jag tror jag kan ha användning av. Det var ju inte heller så svårt. Det svåra var att stoppa i tid... :wink:

Egentligen har jag förstås noll koll eftersom jag aldrig hållit på med detta eller något liknande förut, så jag måste lära mig mer. Finns det någon här som har bra tips på hemsidor eller annat med lite beskrivningar, eller boktips eller vad som helst? Det här är en helt ny värld som plötsligt uppenbarat sig och jag är helt :eld: !
Jag har inga tips men :hello:
Fick också prova tidigare i sommar och tyckte att det var jätteskoj. Och samtidigt något som man kan hålla på med lite då och då som inte tar lika mycket plats som scrapbooking.

Tassar och hoppas på att få lite roliga tips jag också :vågen:
Auroratiger skrev:
Trulsamin skrev:Jag håller inte på men här har du en sida som jag fastnade för iallafall:
http://www.parldesign.com/
Ojoj vad mycket läckert! :love: Kan bli en farlig hobby det här märker jag!
Jag har gjort ett aktivt val att låta bli, det kommer bli ALLDELES FÖR dyrt om jag ska hålla på :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?