Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Hurdana är jny designs tyger, skulle något av dem passa som trikåsjal? Lite svårt att känna på dem såhär på distans ;-) men det är säkert flera av er som har en tygbit hemma och som kanske har möjlighet att svara mig? :)
Användarens profilbild
Av solängel
Nu har jag bara klämt på kaninerna, men jag antar att de andra är i samma kvalitet. Det är ju stadiga, ganska tjocka tyger. Med min begränsade erfarenhet av trikåbärande är jag kanske inte rätt person att ge råd, men jag skulle nog inte sy sjal i det. Själva bärandet skulle nog gå bra, men jag skulle tycka att det blev för varmt. Tyget är ju bra mycket kraftigare än marimekko- och loomasjalarna. Den andra trikån jag provat var mobywrap, men det var så länge sedan så jag kommer knappt ihåg hur den var, men jny är nog snäppet tjockare än den också.
Användarens profilbild
Av noranora
Tack för svar :) Det jag är ute efter är dock något som är snäppet stadigare än Sinon (Looma) eftersom jag upplevde att den blev sladdrig lite väl fort. Sen har ju Jny design båder interlock och singeljersey - minns du vilket det var du kände på?
Användarens profilbild
Av solängel
Det är interlocken jag har.

Som sagt, jag tror visst att det funkar att bära i, men det kommer bli varmt. Tycker Marimekkon och sinon är lika i trikåtyget, men marimekkon blir stadigare iom panelen.
Av petwol
Jag har en tricotslen och som solängel säger så blir trikåsjalarna säkert varmare (har ju aldrig testat någon vävd :roll: ) men det känns så. Men mjuka och gosiga blir de ju :tumup: .

Kanininterlocken är marginellt tunnare än min tricotslen medans molninterlocken är lite tunnare. Så jag skulle nog hellre satsa på kaninen än molnen. Men å andra sidan är kankse tricotslen lite väl tjock :hmm: har för mig att den kändes lite varm ibland men så var den lite för lång så jag ska nog kapa av den lite nu till nästa bebis.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?