Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bellisbella
Jag skulle behöva en laptopväska o kom på att jag kanske skulle sy en, är det någon som har sytt en laptopväska??
Har kikat runt lite o hittat det här mönstret (men är dyrt att beställa fr usa)
Bild
Bild
Något i den stilen... vill jag ha
Användarens profilbild
Av Fryle
Tassar för tips.

Vi behöver också en laptopväska och jag funderar på att göra en. Det jag tänkt på är att det känns viktigast med vaddering på kanterna och att det känns knöggligt att få till bra.

Väskan du visar ser verkligen trevlig ut, men vi vill ha en som bara precis rymmer datorn.
Användarens profilbild
Av binaem
Jag har sytt utan mönster, använde liggunderlag för att stötdämpa den delen där laptopen ligger (2,5 gick åt ungefär). Denna till min syster som gillar svart och rooosa

Bild

Den har ett fack för datorn, 2 stora fack (a4 drygt) och två små innuti och två små fack på utsidan under locket.
Av Enid
Tass! Jag ska sy en laptopsleeve (fodral) med liggunderlag som stötdämpning och kaaaaanske en väska också, i så fall blir det en axelbandsväska men kan göra om till ryggsäck på något vis. Jag har en liiiiiten laptop 8) så väskan blir mycket mindre än den på bilden i ts men ungefär samma stuk. Men ett A4-block och två skolbehöver behöver få plats också + plånbok, solglasögon mm.
Användarens profilbild
Av Stark
Tass
Användarens profilbild
Av Kesti
Vilken snygg väska binaem!

tussilago: Vad smart med vaxduk.

Kanske man törs prova att sy utan mönster?
Användarens profilbild
Av Kesti
mimpen skrev:
tussilago skrev:jag har sytt några stycken utan mönster, man får prova sig fram lite så det blir rätt storlek men de blir himla bra :)

här är en av dem som jag gjorde till mig själv:
http://www.tussi.se/blog/?p=72
Jag tycker du kan göra en tutorial åt mig. Med mönster och allt :lol:
Ja, det vore inte alls dumt :tumup: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?