Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Tänkte få tummen ur och starta en blogg...

Fnular och tänker, leker med orden. Jag har ju börjat verbifiera "att göra på fri hand" till "frihanda". Det är vad jag gör mest nuförtiden, det tycks vara stört omöjligt att följa ett mönster eller en beskrivning. Kan bloggen heta Frihandat? Eller blir det för konstigt? Skulle vilja ha med solängel också, för det är ju jag, liksom.

Andra förslag emottages med tacksamhet! :help:
Användarens profilbild
Av Stream
JennyB73 skrev:
Enid skrev:Solängel på fri hand tycker jag låter bäst (men jag är kanske konservativ och mossig nu :wink: )
Det var fint!
Det tänkte jag föreslå också..

Vad roligt att du tänker blogga förresten! :D
Användarens profilbild
Av solängel
Enid: Det var fint! Jag är väl konservativ och mossig jag med, då :wink:

Knyttet: Min första tanke, som sagt, men jag är orolig för att det ska vara för konstigt. Det är ju inget "riktigt" ord.

JennyB73: Jag gillar inte att blanda engelska och svenska egentligen. Men annars bra.
Användarens profilbild
Av solängel
Panakeia skrev:frihändigt kanske?
Det där var ju ganska fyndigt, nu när jag tänker till en extra gång!

Äsch, jag som hade tänkt fixa det här i kväll, när Alma sover (hon gillar inte riktigt att jag sitter här när hon är vaken) men nu tror jag nästan jag måste sova på det! :wink:
Användarens profilbild
Av solängel
Stream skrev:
JennyB73 skrev:
Enid skrev:Solängel på fri hand tycker jag låter bäst (men jag är kanske konservativ och mossig nu :wink: )
Det var fint!
Det tänkte jag föreslå också..

Vad roligt att du tänker blogga förresten! :D
Ja, jag tyckte det var dags nu, efter att ha gått med bloggfunderingar i närmare två år... :roll: Jag som brukar vara så snabb på att fatta beslut, varför ska det här vara så svårt? :hmm:
Användarens profilbild
Av solängel
Alltså, jag märker ju en sak nu, när jag provar lite. Url:en kan vara frihandat, enkelt, relativt kort och lätt att komma ihåg. Men rubriken kan vara en annan, till exempel solängel på fri hand. Värt att tänka på! :wink:
Användarens profilbild
Av Stream
solängel skrev:Alltså, jag märker ju en sak nu, när jag provar lite. Url:en kan vara frihandat, enkelt, relativt kort och lätt att komma ihåg. Men rubriken kan vara en annan, till exempel solängel på fri hand. Värt att tänka på! :wink:
:tumup: Jag tycker att du bestämmer dig för frihandat som adress och så kan du fundera lite mer på själva rubriken. Då kan du börja med utseende och massa sånt ikväll! :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?