Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Efter mycket velande har jag äntligen bestämt mig för att göra slag i saken och beställa :vågen:
En Singer kombimaskin blir det http://www.symaskinswebbshoppen.se/Prod ... roductName

Nu kom jag ju på att jag behöver beställa tråd, och det blir ju lite dyrt att beställa 5 koner av varje färg jag vill ha, så nu funderar jag på att beställa av Bibbis 1000m rullar i ett par färger för att sy dekorsömmarna med. Hur långt klarar man sig med 1000meters? Sen tänker jag att det inte är alla trådarna som syns på framsidan, så man skulle kunna snåla ytterligare och ta färre spolar ändå och köra neutral färg på undersidan, men hur många trådar hamnar på baksidan när man syr den dubbla resp. trippla coversömmen?
Hej,

stoff och stil har 10 trådar för (rabatterat...) som jag brukat köpa.

Tyvärr tänker jag göra mig av med min maskin men, när jag väl hade tid för att använda den så
köpte jag "grund färger" ( svart, vitt) och sedan som du skriver, "la till" andra färger på de mer synliga trådarna, om det är 1 ,2 eller nått.

Men om du vill ha samma färg så kan man ju använda svart tråd till mörkare tyger och vitt till ljusare.
Tråd köper jag hos bibbistextil.se, jag funderade mest på hur mycket jag skulle behöva köpa. Nu har jag iaf beställt 5 rullar 1000m av orange, röd och brun. Hon tar bara 10kr/rl om man beställer fler än 10. Imorgon kommer förhoppningsvis maskinen och sen får jag väl sätta mig och testa :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?