Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
Jag vill sy en stor strandkasse som rymmer handukar, badrockar och filtar för en hel familj. Någon som har något bra förslag på modell? Material? Vill inte ha en väska utan mer som en stor tygkasse.
Användarens profilbild
Av puppan
miom skrev:Jag vill sy en stor strandkasse som rymmer handukar, badrockar och filtar för en hel familj. Någon som har något bra förslag på modell? Material? Vill inte ha en väska utan mer som en stor tygkasse.
Jag tänker mig som en oval botten och två stora sidstycken. Och så två handtag som är tillräckligt korta att bära i handen men också så man kan ta den över axeln.
Kanske i vaxduk?
Av leonie
Jag har ungefär en sådan som puppan beskriver, fast botten är sydd som en vanlig tygkasse, med invik. Den är jättestor och är rynkad upptill, där små handtag i bambu är fastsydda. Har köpt den på ett hantverkskooperativ för handikappade som vi har i en stad här i närheten och den är sydd i en härlig retrofrotté i brunt, rött och orange! :loving:
Användarens profilbild
Av sus
Jag har en superbra som jag köpt på IKEA. Den är sydd dom dom stora blåa kassarna, men mindre. Ungefär som en stor pappkasse från IKEA eller ICA- maxi. Vill du ha mått så kan jag mäta. Den har, precis som Puppan föreslår, handtag som är tilräckligt korta för att man ska kunna bära kassen i handen men tillräckligt långa för att det även ska funka att bära på axeln. SNe finns det en liten tygbit som man kan vika över upptill och knäppa igen kassen. Dne är sydd i lite grövre bommulstyg med ett tunnare bommulstyg som foder, med en liten ficka på insidan.
Superbra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?