Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Jag är väldigt stolt över det faktum att jag lärt mig virka små blommor. :app:

Jag satt med en beskrivning av en blomvariant och fick inte till det alls. Efter en stund började jag klura lite själv och prövade mig fram. Efter att ha provat, räknat och provat igen så fick jag det som jag ville ha det och jag är så nöjd med mig själv. 8)

Bild finns här i bloggen: http://stickig.blogspot.com/ :vågen:
:shock: :love: :vågen:

Jag fattar fortfarande inte hur man gör efter de beskrivningar jag provat (när jag repat upp för femte gången försökte B trösta mig med att "JAG tycker i alla fall att det ser ut som en blomma mamma!" :heart:
Du har inget mönster för dummies?
Användarens profilbild
Av Asereht
Vinterhumlan skrev::shock: :love: :vågen:

Jag fattar fortfarande inte hur man gör efter de beskrivningar jag provat (när jag repat upp för femte gången försökte B trösta mig med att "JAG tycker i alla fall att det ser ut som en blomma mamma!" :heart:
Jag återkommer med det, ska försöka göra min lilla beskrivning läsbar även för andra först. :D

KajsaW skrev::tumup: Jätte fina!
Och jag tror jag vet vad de ska vara till! 8)
Jag tror du har rätt och det är nästan färdigt. Inte riktigt samma konstruktion men grundidén är densamma. :D Jag kanske kan fresta damen med en färganpassad sen. 8)
Användarens profilbild
Av Asereht
zandrama skrev:Vad är det för storlek på dem?
De jag gjorde nu är i halvtjockt bomullsgarn och med virknål nr 5. De blev 5 cm i diameter.
Asereht skrev:
Vinterhumlan skrev::shock: :love: :vågen:

Jag återkommer med det, ska försöka göra min lilla beskrivning läsbar även för andra först. :D
:vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?