Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja vi satt idag och hade sjalträff och jag hade lovat sy en luva till lilla E men vi gjorde mer än så. Eftersom Carina80 sytt en bärpåse som ni säkert sett, med draktaggar och allt så varför inte passa på då hon fanns i närheten och kunde ge instruktioner och jag hade lite tyg över...

Så resultatet, matchande i rosa och svart...
Bild

Bild
Ser ut som den nya ägaren är ganska nöjd (båda förståss hihi)
Av Petra
totalt förälskad blev jag. :heart: Så läckert.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jättefint! :D Är det trestegssicksack du använt till fållen?
Senast redigerad av tinaw den tor feb 23, 2006 18:00, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mammahappy
men wow vad läcker!!!
Användarens profilbild
Av buebo
Jätteläckert!!! :app:
Användarens profilbild
Av Linnea
SNYGG!!! :D
Användarens profilbild
Av frida
Läckert, räkna med blickar på stan! :D Ett par fleecebyxor med drakrevärer till för fulländning!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jättefin! :D

sicksacken blev en riktigt snygg kantdekoration! Undrar också, är det 3-stegs månntro?
Användarens profilbild
Av Lydia
Jättesnyggt! *förälskad* :heart:
Användarens profilbild
Av solängel
Ja, nu är det väl inte min design på bärpåsen, utan Tinaw's... men läckert som en princesstårta blev det! :D

Det är vanlig, 5 mm bred sicksack till fållen förresten. Skulle blivit ännu snyggare om vi haft grövre tråd, men man tager vad man haver :wink:

Vi får ta och botanisera i stoff o stil katalogen på nästa sjalträff, snart kommer det att vimla av läckra bärpåsar och väpnarluvor i Ö-vik :shock: :wink: Kommer att bli ruinerad av tygköps :twisted: ...
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja visst blev det läckert.....helt sjukt avis blir jag, men kan inte sy en "sån" till min Isaac väl.....jag får hoppas på en "sessa" i min mage så får jag ta tag i det då.....har sparat lite rosa till en luva ifall att.
Användarens profilbild
Av carina.b
Ursnygg :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?