Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Min underbara oranga mei tai försvann för nåt år sen. Puts väck! Nu börjar det bli sommar igen, och Svante kommer bli väldigt förorättad om bebisen får bli buren och inte han. Men några funderingar har jag:

*Ska jag göra en bebisMT, så får Svante åka sele?
*Ska jag göra en normalstor så kan de turas om i MTn?
*Ska jag göra en toddlervariant? Alltså lite större som passar Svante, och så får bebisen åka sjal (eller sele)?
*Ska jag göra MT med standardmidjeband eller ska jag satsa på en hybrid?

Och så färg då, men det löser sig nog när jag har grävt lite i skåpet... :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Jag har bara svar på en av frågorna: Hybrid!!! :-)
Användarens profilbild
Av Asia
hybrid, helt klart! :tumup:
Användarens profilbild
Av zandrama
Hybrid säger ni, men jag har inga spännen hemma. Nu hittade jag iaf en duk från IKEA i härligt vävt randigt tyg, känns som vilken sjal som helst. Jag undrar om inte det får bli en vanlig MT iaf, så slipper jag köpa spännen. 8)

Frågan är ju storlek då. :hmm:
Av UlleL
Annars kan du ju sy en MT som man kan vika in kanterna på o fästa dem med tryckknappar. Jag har en sådan MT o då har både pyttebebis o storbarn kunnat ha den :tumup:
Användarens profilbild
Av zandrama
UlleL skrev:Annars kan du ju sy en MT som man kan vika in kanterna på o fästa dem med tryckknappar. Jag har en sådan MT o då har både pyttebebis o storbarn kunnat ha den :tumup:
Det är en idé förstås. Problemet är bara att Svante är snart 3,5 år, så sittdelen behöver vara hög om han ska sitta länge, jag tror att knyttets mått på sittdel 40*50 cm är rätt bra till honom, men då försvinner bebisen fullständigt. :lol:
Bubbi skrev:Jag röstar på hybrid jag med.
Ohlssons tyger har superbra spännen.
Tack för tipset. Får bli nån dag när jag har ork och tid, dvs inte idag.
Av UlleL
zandrama skrev:
UlleL skrev:Annars kan du ju sy en MT som man kan vika in kanterna på o fästa dem med tryckknappar. Jag har en sådan MT o då har både pyttebebis o storbarn kunnat ha den :tumup:
Det är en idé förstås. Problemet är bara att Svante är snart 3,5 år, så sittdelen behöver vara hög om han ska sitta länge, jag tror att knyttets mått på sittdel 40*50 cm är rätt bra till honom, men då försvinner bebisen fullständigt. :lol:
Håller på att sy om en Lilja petrol :loving: till MT/hybrid så av en händelse har jag mått bredvid mig :D 8) MT jag utgår från är i full storlek 49cm hög (-10cm för midjeband) och 42cm bred med tryckknappar blir den 30cm bred.

Använde den mycket förra sommaren de dagar det var varmt åt båda mina barn o J var då 4år o I var 3-5månader Funkade :tumup:
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu blir det en pytteliten somrig bebis-MT, med enkelt tyg överallt. Jag tänker att en 0-2/3-månadersbebis inte väger så mycket. Sen får det bli en hybrid också, lite större modell, senare. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?