Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av carro83
kan jag köra ett tyg som är 150*420 på en gång eller borde jag dela det??
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
carro83 skrev:kan jag köra ett tyg som är 150*420 på en gång eller borde jag dela det??
Det är ju inte mer än ungefär som två underlakan, varför skulle du inte kunna tvätta hela på en gång?
Användarens profilbild
Av carro83
Kaffemoster skrev:
carro83 skrev:kan jag köra ett tyg som är 150*420 på en gång eller borde jag dela det??
Det är ju inte mer än ungefär som två underlakan, varför skulle du inte kunna tvätta hela på en gång?
tänkte nog mer på när man ska hänga på tork... :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
carro83 skrev:
Kaffemoster skrev:
Ah, du tänker så..
Men mina påslakan (ja, jag har bara lakan i huvvet :D) torkar när de hänger i fyra lager tyg - så jag vidhåller att du inte behöver dela på det. Lite beroende på hur tjockt tyget är.
Användarens profilbild
Av carro83
Kaffemoster skrev:
carro83 skrev:
Kaffemoster skrev:
Ah, du tänker så..
Men mina påslakan (ja, jag har bara lakan i huvvet :D) torkar när de hänger i fyra lager tyg - så jag vidhåller att du inte behöver dela på det. Lite beroende på hur tjockt tyget är.
kanon...jag tänkte också lakan... :fnissa: ...det är ett tunt bomullstyg så då borde det ju funka att hänga vikt några gånger... :tumup:
Användarens profilbild
Av carro83
Ja jag slängde in de i maskinen och det gick bra att hänga efteråt! :tumup:
Användarens profilbild
Av carro83
Och dessutom luktade tyget bättre efter jag tvättat de! :vågen:
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag tvättade en linnetyg till en medeltidsklänning en gång... 1,5 x 14 METER det var ganska krångligt att torka minns jag... :fnissa:
Användarens profilbild
Av carro83
Elflin skrev:Jag tvättade en linnetyg till en medeltidsklänning en gång... 1,5 x 14 METER det var ganska krångligt att torka minns jag... :fnissa:
Ja det kan jag verkligen förstå...de va inte lite tyg de inte... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Elflin
carro83 skrev:
Elflin skrev:Jag tvättade en linnetyg till en medeltidsklänning en gång... 1,5 x 14 METER det var ganska krångligt att torka minns jag... :fnissa:
Ja det kan jag verkligen förstå...de va inte lite tyg de inte... :Hahaa:
Tur att jag har en stor källare med tvättlinor uppspända över hela annars hade det inte gått...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?