Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I går var jag på föreläsning på SÖS och föreläsaren hade en väldigt illustrativ livmoder som var stickad. Som en påse med en ribbad livmodertapp/slida. Jag tror att det kan vara enkelt att sticka. jag vill ha en sådant när jag doular och utbildar.

Någon som kan tänka sig att sticka en mot betalning? :D
Det låter som en spännande utmaning, hur stor ska den vara? I vad för material? Hur grovt garn/stickor? Och inte minst: Vilken färg? (Försöker utvärdera hur rimligt det är att kan hinna med :wink: )
Enid skrev:Jag kan tänka mig att sticka åt dig efter mönstret Tina länkar till :D .
Precis typ en sådan :app: Den jag såg var mossstickad förutom själva tappen. Den får inte vara för trång utan helst väldigt elastisk så man får känslan av att det här går ju bra när man ser den. Hon hade också två hinnsäckar i tyll och en livmoderkaka men det kan jag sys själv. Jag vet inte vad storleken är men ca 20-30 cm i längd? Den behöver inte vara råsa utan det går bra med restgarner om du har några sådana. PMA vad du vill ha för att sticka den :tumup:
Enid skrev:Jag har börjat sticka prototyp, det kommer bli bra tror jag :app: . Hur stort är omkretsen på huvud respektive kropp på dockan du ska använda?
:heart: :vågen: Jag vet inte :hmm: Jag har en lämplig docka men den är nerpackad just nu då vi försöker sälja lägenheten. Men är det bara töjbart så.... något mindre än en riktig bebis kanske :roll:
miom skrev:
Enid skrev:Jag har börjat sticka prototyp, det kommer bli bra tror jag :app: . Hur stort är omkretsen på huvud respektive kropp på dockan du ska använda?
:heart: :vågen: Jag vet inte :hmm: Jag har en lämplig docka men den är nerpackad just nu då vi försöker sälja lägenheten. Men är det bara töjbart så.... något mindre än en riktig bebis kanske :roll:
Då improviserar jag :tumup: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?