Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tänkte beställa lite tyg och fick hem stoff o stil katalogen alldeles i dagarna. Det fanns ju hur mycket roligt som helst i den!!!
Jag måste beställa muddtyg till min bärjacka så jag tänkte passa på att ta lite fleecetyg och gardintyg på en gång då det var lite billigare än att köpa här hemma.
VAd har ni för erfarenhet av kvalité och så från dem? Jag har aldrig beställt där men vill inte beställa bara muddtyget då jag ändå beställer, utan vill passa på...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag gillar dom! Fina tyger men det är ju alltid svårt att beställa ur en katalog. Man vet ju inte hur tjockt/tunnt tyget är.
Användarens profilbild
Av Tabby
Deras microfleece är jättefint och bra. Gillar det skarpt.
Användarens profilbild
Av Nova
Tycker inte om deras mailkontakt, nonchalanta och ofullständiga svar.
Sedan är allt som oftast något beställt tyg utsålt.
Sådär, är mitt betyg. :?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Å det varierar lite alltså.
Jag ska beställa lite polarfleece till några luvor och så, men den ser så nopprig ut eller lurvig kanske man ska säga...

Men som sagt frakten är ju på 90:- med postförskott så att det ärju lite granna, vill ju inte beställa 50cm muddtyg och betala den summan direkt...
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag brukar alltid ringa och beställa för då får man reda på om något är slut. Avgifterena är löjligt höga tycker jag så man måste nästan beställa tillsammans med någon för att få det att löna sig. Jag vet inte om man kan förskottsbetala så man slipper postförskottsavgiften, det brukar jag göra när jag beställer från Furulunds.

Man får räkna med lång leveranstid, ibland över 2 veckor :cry:

Jag tycker att deras tyger har bra kvalitet, jag har aldrig varit missnöjd med något jag beställt därifrån :)
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag instämmer med linafelicia, bra tyger, men lång leveranstid och dyr beställningskostnad.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Å vad trist, jag vill inte att det ska ta lång tid o vara dyr lev.kostnad :cry: men som sagt jag tror det blir billigare hur jag än gör...så jag får väl ragga med mig nån som skall beställa tyger...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Billiga och bra, jättefina tyger. Har dock aldrig beställt men att kliva in i affären är som att komma till himmelriket för en liten varelse som mig. *tygoholic* :hellu:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?